Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liberty schreef:Wat apart zeg? Hun hoofdzaak is toch particulieren??
liberty schreef:Volgens de advocate van Epplejeck is het bedrijf op voornoemde locatie niet gevestigd in strijd met bestemmingsplan of ander gemeentelijk beleid. Verder wijst zij op andere ondernemingen aan de Ettensebaan die er óók niet zouden mogen zitten als Epplejeck er niet mag zitten. "Ook is er geen dringende reden van algemeen belang die de dienstenbeperking van Epplejeck rechtvaardigt."
ThisIsMe schreef:liberty schreef:Volgens de advocate van Epplejeck is het bedrijf op voornoemde locatie niet gevestigd in strijd met bestemmingsplan of ander gemeentelijk beleid. Verder wijst zij op andere ondernemingen aan de Ettensebaan die er óók niet zouden mogen zitten als Epplejeck er niet mag zitten. "Ook is er geen dringende reden van algemeen belang die de dienstenbeperking van Epplejeck rechtvaardigt."
Ik zou een nieuwe advocate nemen![]()
Wat een non-argument zeg, mijn vader zei vroeger als wij als kind met zo'n argument kwamen van 'ja maar zij deed het ook' altijd al 'als zij in het kanaal springt, doe jij het dan ook?'![]()
Ik ben er één keer geweest, toen ze nog niet zo lang in Breda zaten, maar daar was niks 'groothandelachtigs' aan, gewoon een ruitersportzaak, toen werd er ook niet naar pasjes of i.d. gevraagd.
Cardy schreef:De EJ in Heemskerk zal dan wel hetzelfde probleem hebben denk ik? Die is ook gevestigd op een industrieterein (of zo lijkt het in iedergeval)?
misschien is het bestemmingsplan daar anders.Janine1990 schreef:Totaal geen non-argument, als er meerdere winkels (dus verkoop aan particulieren) aan die straat zitten, terwijl het bestemmingsplan aangeeft dat het niet voor particuliere verkoop is.
ThisIsMe schreef:Janine1990 schreef:Totaal geen non-argument, als er meerdere winkels (dus verkoop aan particulieren) aan die straat zitten, terwijl het bestemmingsplan aangeeft dat het niet voor particuliere verkoop is.
Dat maakt hen toch nog steeds niet minder strijdig met het bestemmingsplan, dat er volgens hen meer zijn die daar niet aan voldoen?
In mijn ogen echt geen argument waarom ze wel zouden mogen blijven zitten, eerder een argument om 'die anderen' ook weg te krijgen.... (ervan uitgaande dat de gemeente gelijk heeft en ze in strijd zijn met het bestemmingsplan).
Hou me ten goede, ik heb er geen enkel belang bij of ze mogen blijven of niet, maar ik blijf erbij, als je wat 'fout' doet maakt het feit dat een ander het ook doet dat niet minder fout, dat is alles wat ik ermee wil zeggen