Volgende week vertrekt Imke Schellekens-Bartels met Hunter Douglas Toots (v. Jazz) naar het Engelse Addington, om deel te nemen aan hun eerste internationale wedstrijd op Grand Prix niveau.
‘Het is best spannend, maar ook erg leuk. Ik heb er heel veel zin in , en het zal het begin zijn van een reeks internationale wedstrijden. Gisteren heb ik de kür geoefend die ik in Addington wil gaan rijden. Aangezien de kür, die Wibi Soerjadi voor Toots aan het maken is, nog niet helemaal af is, moet ik voor Addington tijdelijk terugvallen op de oude kür van Jazz. Dit past eigenlijk ook best goed bij Hunter Douglas Toots en het is een leuke kür om te rijden. Morgen ga ik naar Wibi Soerjadi toe, om de ruwe ‘piano’versie van de nieuwe kür te gaan horen en van daaruit de kür verder af te gaan werken. Ik ben zo benieuwd!’, aldus Imke.
‘Al met al staan er een hoop leuke dingen te gebeuren, en zal ik jullie via de site, Facebook en Twitter zeker op de hoogte gaan houden’.
Leuk! Op Horse Event was ze al erg enthousiast dus ik ga haar zeker volgen!
HorseTimeXL
Geplaatst: 29-03-12 21:08
Weet iemand toevallig of die wedstrijd ook live via internet te volgen is via video ofzo? Ik meen trouwens dat Madeleine Witte er ook heen gaat met Vontango!