Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nofrisiansvp schreef:Het zijn een stelletje ongelofelijke prutsers bij de KNHS, dat vind ik er van. Wel stalling, geen stalling, wel training vooraf, geen training vooraf, we weten nog niet of het kampioenschap basis doorgaat!!!??? Nieuw vraagprogramma, foute upload. Alsof ze nog nooit een concours hebben georganiseerd. Doe het toch een beetje goed mensen, je wordt betaald door de leden, werk voor die leden en wil het goed doen! Het is een schande. Wie kunnen hiervoor ter verantwoording worden geroepen, de directeur, sportmanager, hoofd organisatie, locatiemanager???? Managers zat, maar iets organiseren ho maar.
willie57 schreef:weet iemand waar je de uitslagen kunt zien. Ik heb altijd moeite om wat bij de KNHS terug te vinden. Zal misschien wel aan mij liggen, maar vind het hele wedstrijd gebeuren altijd pas na veel zoeken. Bij de gewone wedstrijden kijk je even op startlijsten. nl en dan komt alles voorbij. Heel makkelijk. Als ik hoor dat er in de beurt een subtop wedstrijd is en even wil zien wie mee doet, is het een heel gezoek op de site van de KNHS. Denk dat daar nog veel verbeterd kan worden, zodat iedereen het iets makkelijker kan vinden. Neemt niet weg dat ik nieuwgierig ben na de punten van de gereden combinaties, maar het niet kan vinden. Wie heeft raad!!!!!!!!!!!!!!!!