Bekend deelnemersveld op KNHS Indoorkampioenschappen *update

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Bekend deelnemersveld op KNHS Indoorkampioenschappen *update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 12:41

http://www.knhs.nl

Van vrijdag 16 tot en met zondag 18 maart staat het KNHS-centrum in Ermelo geheel in het teken van de KNHS Indoorkampioenschappen dressuur paarden 2012. Topruiters als Adelinde Cornelissen, Hans Peter Minderhoud en Lynne Maas strijden gedurende drie dagen voor een plaats op het erepodium.

Komend weekend staan de KNHS Indoorkampioenschappen ZZ-zwaar, Lichte Tour en Zware Tour op het programma in Ermelo.
Op de startlijsten prijkt een groot aantal namen van bekende en succesvolle dressuurruiters. Adelinde Cornelisen start in de Lichte Tour met Ulissa (v.Olivi), waarmee zij op de KNHS Indoorkampioenschappen 2011 brons won. Madeleine Witte-Vrees won in 2011 met Blom’s Wynton (v. Jazz) de kampioenstitel in het ZZ-zwaar en start dit jaar met de KWPN-hengst in de Lichte Tour. Ook Marlies van Baalen met BMC Zigeuner DVB (v. Gribaldi) en de leden van het Rabo Talenteam Angela Krooswijk met Flash (v. Fidermark) en Lotje Schoots met Zarah (v. Oscar) komen aan de start in de Lichte Tour. Lichte Tour-kampioen 2011 Lynne Maas verdedigt haar titel met Uranium W (v.Metall).

Rabo Talent Diederik van Silfhout (Lunteren) brengt Ruby (v. Gribaldi) uit in de Zware Tour. In deze rubriek moet hij het opnemen tegen onder andere Hans Peter Minderhoud met Withney Van het Genthof (v. Ferro), Patrick van der Meer met Uzzo (v. Lancet) en Madeleine Witte-Vrees met Macrider Vontango (v. Contango).

In de ZZ-zwaar rubriek bindt Patrick van der Meer met Zippo (v. Rousseau) de strijd aan met ondermeer Lynne Maas met Zamora (v. Krack C), Christa Larmoyeur met Aston Martin NL (v. Uphill), Diederik van Silfhout met Arlando K. (v. Paddox), Theo Hanzon met IPS Zhivago (v. Krack C) en Emmelie Scholtens met Apache (v. Ub 40).

Op vrijdag 16 maart staat er ook een selectiewedstrijd voor de KNHS-BMC Centaur Cup op het programma. Deze rubriek voor ruiters die uitkomen in de para dressuur start om 16.50 uur.

De kampioenschappen zijn ook via internet, twitter, hyves en facebook te volgen. Lees hier meer.

Verwant artikel
Sammie @ [VN] Bekend deelnemersveld op KNHS Indoorkampioenschappen *update

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:34

Mag je der ook komen kijken?? of alleen via internet?

zombiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:44

ik denk dat je er heen mag ook want er staat

De kampioenschappen zijn OOK via internet, twitter, hyves en facebook te volgen

Sammie

Re: Bekend deelnemersveld op KNHS Indoorkampioenschappen *update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 12:33

Wijziging programmering KNHS Indoorkampioenschappen dressuur

Door het uitblijven van nieuwe bevestigde uitbraken van de neurologische variant van het Rhino virus vindt de KNHS het verantwoord de KNHS Indoorkampioenschappen in Ermelo van 16 tot en met 18 maart door te laten gaan. Er geldt nog wel een aangepast protocol. Dit heeft tot gevolg dat de KNHS geen stalling aanbiedt op het KNHS-centrum om de paarden zo min mogelijk met elkaar in aanraking te laten komen. Daarom heeft de KNHS de programmering voor de KNHS Indoorkampioenschappen dressuur komend weekend aangepast.

De KNHS handelt hiermee conform haar eigen advies aan wedstrijdgevende organisaties, verenigingen en deelnemers. Het welzijn van paarden en pony’s staat altijd bovenaan. Om dit ook komend weekend te waarborgen heeft de KNHS het programma aangepast.

Bekijk hier de nieuwe tijden van de dressuur.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:58

Waar is de startlijst te vinden? Kan het niet vinden op de KNHS site.

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:06

plutolover schreef:
Mag je der ook komen kijken?? of alleen via internet?

Ik wilde er eigenlijk ook heen gaan, maar kon dat ook niet vinden.

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:13

setteke schreef:
Waar is de startlijst te vinden? Kan het niet vinden op de KNHS site.

Vanmiddag vanaf 15:00 uur de nieuwe startlijsten staat er duidelijk op op knhs.nl.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:27

Oeps, dat krijg je ervan als je te snel leest :o

nofrisiansvp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 16:29

Het zijn een stelletje ongelofelijke prutsers bij de KNHS, dat vind ik er van. Wel stalling, geen stalling, wel training vooraf, geen training vooraf, we weten nog niet of het kampioenschap basis doorgaat!!!??? Nieuw vraagprogramma, foute upload. Alsof ze nog nooit een concours hebben georganiseerd. Doe het toch een beetje goed mensen, je wordt betaald door de leden, werk voor die leden en wil het goed doen! Het is een schande. Wie kunnen hiervoor ter verantwoording worden geroepen, de directeur, sportmanager, hoofd organisatie, locatiemanager???? Managers zat, maar iets organiseren ho maar. :(

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 16:36

nofrisiansvp schreef:
Het zijn een stelletje ongelofelijke prutsers bij de KNHS, dat vind ik er van. Wel stalling, geen stalling, wel training vooraf, geen training vooraf, we weten nog niet of het kampioenschap basis doorgaat!!!??? Nieuw vraagprogramma, foute upload. Alsof ze nog nooit een concours hebben georganiseerd. Doe het toch een beetje goed mensen, je wordt betaald door de leden, werk voor die leden en wil het goed doen! Het is een schande. Wie kunnen hiervoor ter verantwoording worden geroepen, de directeur, sportmanager, hoofd organisatie, locatiemanager???? Managers zat, maar iets organiseren ho maar. :(

Jemig zeg, mag het wat minder? Vind dit nogal ongepast, ze doen er van alles aan om de kampioenschappen door te laten gaan, ze hadden het ook helemaal kunnen laten vervallen.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:25

Erg duidelijk is het niet. Tot gister wisten mensen die stalling gereserveerd hadden niet dat het niet kon.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:54

Plus dat het hele schema compleet is omgegooid zo kort vantevoren. Kan me voorstellen dat de mensen daar echt niet blij mee zijn.....

neurrrrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:59

Sorry maar de reactie waarin staat dat het prutsers zijn bij de KNHS vind ik ook een beetje raar.
Ik mocht zelf starten bij de pony's en werd vrijdag, toen ik zelfs al onderweg was, pas gebeld dat het toch nog afgelast werd.
En dat jullie dan nog niet weten of je wel of niet van te voren kunt trainen vind ik een stuk minder erg.
Alhoewel ik wel begrijp dat het vervelend is dat je nog steeds niet weet of je je paard kunt stallen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 11:47

Wees blij dat het uberhaupt door gaat. Dat ze om het risico te verkleinen dingen aanpassen en dat dus ook kort van te voren doen is niet meer dan begrijpelijk.

willie57

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 11:53

weet iemand waar je de uitslagen kunt zien. Ik heb altijd moeite om wat bij de KNHS terug te vinden. Zal misschien wel aan mij liggen, maar vind het hele wedstrijd gebeuren altijd pas na veel zoeken. Bij de gewone wedstrijden kijk je even op startlijsten. nl en dan komt alles voorbij. Heel makkelijk. Als ik hoor dat er in de beurt een subtop wedstrijd is en even wil zien wie mee doet, is het een heel gezoek op de site van de KNHS. Denk dat daar nog veel verbeterd kan worden, zodat iedereen het iets makkelijker kan vinden. Neemt niet weg dat ik nieuwgierig ben na de punten van de gereden combinaties, maar het niet kan vinden. Wie heeft raad!!!!!!!!!!!!!!!!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:11

Ik zie nergens live beelden??? :o?

willie57

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:22

Ik zie ook geen live beelden en ook geen uitslagen. Komt weer zeer amateuristisch over. Beetje groot concour heeft het beter voor elkaar dan onze grote bond in Ermelo.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:31

Is er ook ergens live uitslagen?

Dusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:34

willie57 schreef:
weet iemand waar je de uitslagen kunt zien. Ik heb altijd moeite om wat bij de KNHS terug te vinden. Zal misschien wel aan mij liggen, maar vind het hele wedstrijd gebeuren altijd pas na veel zoeken. Bij de gewone wedstrijden kijk je even op startlijsten. nl en dan komt alles voorbij. Heel makkelijk. Als ik hoor dat er in de beurt een subtop wedstrijd is en even wil zien wie mee doet, is het een heel gezoek op de site van de KNHS. Denk dat daar nog veel verbeterd kan worden, zodat iedereen het iets makkelijker kan vinden. Neemt niet weg dat ik nieuwgierig ben na de punten van de gereden combinaties, maar het niet kan vinden. Wie heeft raad!!!!!!!!!!!!!!!!

KNHS-dressuur-subtop-startlijsten/uitslagen

BarryFG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:36

Live uitslagen zijn nergens te bekennen. Dit valt me echt tegen en dat voor een NK!!!

willie57

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:47

Dusa, ik heb er net gekeken, maar geen uitslagen. Zou toch ook belachelijk zijn als je daar moet kijken.

marietta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:13

Ja, ook ik vind het jammer dat er zo weinig vlot gecommuniceerd kan worden en er geen standaardprotocol klaar ligt dat ingezet wordt bij onvoorziene of wel voorziene maar minder ideale omstandigheden zoals bijvoorbeeld besmettelijke ziekte.
Ook lijsten en afmeldingen met hun gevolgen zouden vrij gemakkelijk gedigitaliseerd up tot date kunnen zijn.

willie57

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:17

1e proef is geweest en nergens iets te lezen of te zien. Hebben we het hier over het NK of een of ander BB wedstrijdje. Willen ze voor veel geld bouwen, moet goed voor elkaar zijn in de toekomst en kunnen ze niet direct uitslagen plubiceren. triest triest KNHS

BarryFG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:33

eindelijk staan ze erop....

Tiestoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 15:51

Ik had gehoopt dat het kampioenschap ook LIVE te zien was maar daar is weinig sprake van! Ze hebben het telkens over KNHS.TV maar kan er weinig uit wijs worden helaas!:S