Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jeanneee_ schreef:"Wanneer Totilas goed loopt onder Matthias is iedere medaillekleur mogelijk"
Ik moet hier stiekem wel een beetje om lachen, dit geeft de situatie wel goed weer. ALS Totilas goed loopt, tsja die jongen moet hem gewoon goed rijden natuurlijk! Zou leuk zijn als ze wat betere resultaten gaan boeken dit jaar
Regallie schreef:Jeanneee_ schreef:"Wanneer Totilas goed loopt onder Matthias is iedere medaillekleur mogelijk"
Ik moet hier stiekem wel een beetje om lachen, dit geeft de situatie wel goed weer. ALS Totilas goed loopt, tsja die jongen moet hem gewoon goed rijden natuurlijk! Zou leuk zijn als ze wat betere resultaten gaan boeken dit jaar
Haha dat dacht ik ook al.
Tja als mijn paard goed loopt dan is een prijs ook mogelijk
The_Stig schreef:Ik snap niet dat ze elke keer de media opzoeken. Ga gewoon naar wedstrijd en kijk hoe het gaat. Van te voren allerlei dingen zeggen in de media schiet je niets mee op, hoogstens dat je een bepaalde verwachting schept.
Suzanne F. schreef:Dat is mooi dat hij er vertrouwen in heeft. Zou niet goed als hij het niet meer zag zitten natuurlijk.
Je moet er altijd in blijven geloven, anders kan je beter stoppen.
Laten we hopen dat hij eindelijk de klik met Totilas heeft gevonden, dat zou fijn zijn voor het paard en ook voor hem.
Aranel schreef:Ik vind ook dat ze het 'raar' zeggen, 'als Totilas goed loopt'. Dat beest kan monsterlijk lopen, het lijkt me inderdaad meer 'Als Matthias goed rijdt.'
Achja, laat ze nog maar ff lekker door dromen die Duitsers.. De klap komt vanzelf als de score van Carl en Adelinde bekent worden.