Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? Ik mag toch hopen dat je dan meer eist...
. En ook borderline gebruiken om het gedrag goed te praten, tief toch op zeg
. _San87_ schreef:Sundral schreef:8 jaar voor moord is redelijk normaal in NL. Ik vind het rechtssysteem van ons echt van jan stront. Van mij kunnen ze een paar knieschotjes krijgen. Vreselijk gewoon.
Als vonnis ja, de eisen zijn doorgaans wel een stukje hoger.
. JJenniferxxx schreef:Gebruiken ze tegenwoordig bordeline als excuus ja?
Bordeline heeft niks te maken met sneller beinvloedbaar zijn.
het is een persoonlijkheidstoornis wat te maken heeft met een te laag zelfbeeld.Ik kan het weten want ik heb het zelf ook overgehouden aan iets vreselijks wat mij is overkomen.
Dit betekent niet dat ik GEK ben of niet spoor. Ik ben minderwaardig over mezelf en voel me veel alleen en heb veel afwisselende buien.. Dis is geen goed excuus voor mensen in een rechtzaak.
daantjuhhh schreef:JJenniferxxx schreef:Gebruiken ze tegenwoordig bordeline als excuus ja?
Bordeline heeft niks te maken met sneller beinvloedbaar zijn.
het is een persoonlijkheidstoornis wat te maken heeft met een te laag zelfbeeld.Ik kan het weten want ik heb het zelf ook overgehouden aan iets vreselijks wat mij is overkomen.
Dit betekent niet dat ik GEK ben of niet spoor. Ik ben minderwaardig over mezelf en voel me veel alleen en heb veel afwisselende buien.. Dis is geen goed excuus voor mensen in een rechtzaak.
Een persoon met een laag zelfbeeld is wel makkelijker te beinvloeden.
Kijk maar eens naar hoe al die loverboys te werk gaan.
Al vind ik niet dat borderline als excuse gebruikt moet worden.
Je hebt misschien een laag zelfbeeld, maar met borderline weet je wel wat goed en fout is.
En wat geweld inhoud en wat daar de gevolgen van kunnen zijn.
_San87_ schreef:daantjuhhh schreef:8 Jaar is lang, maar niets vergeleken met de ellende die die mensen hebben meegemaakt.
Dat klopt. Die mensen hebben levenslang, maar zo lang kan je de daders niet wegzetten.