De politie in Rotterdam heeft een man van 21 aangehouden die wordt verdacht van brandstichting in een manege in Hoogvliet. Die brand kostte twee paarden het leven. Een derde paard raakte zwaar gewond.
De grote brand woedde in de manege in de nacht van 28 op 29 februari nadat een hooiberg was aangestoken. De vlammen sloegen over naar de stallen. De meeste paarden konden worden gered, maar voor twee kwam hulp te laat.
De 21-jarige Rotterdammer wordt ook verdacht van een inbraak, eind vorig jaar, bij een watersportvereniging in Hoogvliet. De politie sluit niet uit dat er nog meer mensen worden aangehouden.
Snap nog steeds niet hoe iemand zoiets in zijn hoofd kan halen Een vriendin van mij rijd daar al sinds haar 4de, zul je zien dat net haar 2 lievelingen overleden zijn.
Kan er met mijn hoofd niet bij.
AaronYve
Geplaatst: 12-03-12 17:50
Ik hoop dat ze hem kunnen vervolgen. Wat een malloot
francescalex
Geplaatst: 12-03-12 18:43
Heel erg wat is gebeurd. Sterkte voor de paardenbezitters van de overleden dieren en het paard was is zwaar gewond geraakt. Deze man zal ongetwijfeld een soort taakstraf krijgen. Voorbeelden te over van laksheid van onze rechters.De eigenaar van de paarden zitten opgezadeld met het leed en angst/onrust gevoelens. De Waxine-lichtjes gooier naar de Gouden koets zit inmiddels al 2 jaar in de gevangenis. Dit is Nederland 2011/2012.
Jeetje, zal toch niet waar zijn eh. Mensen die ik ken zijn vorig jaar bij de manege vertrokken, nu erg blij dat ze daar niet meer staan met hun paarden!
Splendesco
Geplaatst: 12-03-12 22:45
Las net op fb van iemand die er op stal staat dat de brand niet op Manege Hoogvliet is.
ThePast03
Geplaatst: 13-03-12 00:05
Moderatoropmerking:
Het is begrijpelijk dat dit topic emoties oproept, maar het is niet de bedoeling om gruwelijke straffen voor de dader te verzinnen en in het topic te plaatsen. Dit soort berichten zullen worden verwijderd.