'De Wandeling' met dierenfluisteraar Els Basten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

'De Wandeling' met dierenfluisteraar Els Basten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 15:27

http://www.tv-visie.nl/ / www.bokt.nl

Dierenfluisteraar Els Basten uit Venray gaat in het programma 'De Wandeling' van vrijdag 9 maart wandelen met Hella van der Els. Basten zegt met alle dieren te kunnen communiceren en ze te kunnen helpen als ze ziek zijn of gedragsproblemen hebben. Voor het oog van de camera behandelt Els een bokkig paard, een gestresste poes en een hyperactieve hond. Hoe communiceert Els met dieren? En kan ze deze dieren inderdaad genezen?

Els leert de taal van de dieren in een periode dat het met haar zelf heel slecht gaat. Ze zit nog op de lagere school, als ze merkt erg moe te zij na relatief weinig inspanning geleverd te hebben. Vanaf dat moment breken er dramatische tijden aan voor Els, die ME blijkt te hebben; een nog steeds omstreden ziekte. Ze brengt een groot deel van haar jeugd door in bed en is niet in staat haar middelbare school af te maken. Als ze op een dag ineens haar geliefde hond hoort praten en kan verstaan, lijkt dit een klein lichtpuntje in haar leven. Een nieuw hoofdstuk dient zich aan voor Els. Ze wordt uiteindelijk beter en legt zich helemaal toe op het helpen van dieren.

'De Wandeling', is vrijdag 9 maart om 19.50 uur op Nederland 2 op televisie

SophievdV

Re: 'De Wandeling' met dierenfluisteraar Els Basten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:28

Grappig :D Wij mochten met onze moeilijke D-pony komen, maar die had ik net verkocht. Anders zaten we in het programma :+

Biinkie

Re: 'De Wandeling' met dierenfluisteraar Els Basten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:30

dat wil ik zien! die moet ik onthouden!