Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rumpleteaser schreef:Tja, om heel eerlijk te zijn vind ik paarden en pony's als 'attractiemiddel' niets....
Maar goed; ben benieuwd hoe ze dit gaan doen en of het welzijn van de paarden echt goed in acht wordt genomen
die dus alle ponies in de gaten moet gaan houden.Rumpleteaser schreef:Tja, om heel eerlijk te zijn vind ik paarden en pony's als 'attractiemiddel' niets....
Maar goed; ben benieuwd hoe ze dit gaan doen en of het welzijn van de paarden echt goed in acht wordt genomen
cp112 schreef:Maar ik weet dat ze in slagharen alles doen voor hun omzet en dat het waarschijnlijk ten koste zal gaan van de pony's. en dat is erg jammer.
GamblersCup schreef:cp112 schreef:Maar ik weet dat ze in slagharen alles doen voor hun omzet en dat het waarschijnlijk ten koste zal gaan van de pony's. en dat is erg jammer.
Dat kun je helemaal niet zeggen. In 20 jaar is er veel veranderd zoals eerder aangegeven en in de OP wordt al aangegeven dat het welzijn van de ponies belangrijk is. Niet gelijk je eigen conclusies trekken, het kan in deze héél goed zijn dat je er volledig naast zit.