Rath en Totilas volgende maand aan start in Hagen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Rath en Totilas volgende maand aan start in Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 13:33

www.dehoefslag.nl

Matthias Alexander Rath en Totilas zullen waarschijnlijk volgende maand aan start verschijnen tijdens ‘Horses & Dreams’ in Hagen (Duitsland, 25 t/m 29 april).
Het was in eerste instantie de bedoeling dat de combinatie deze maand zou deelnemen aan het grote internationale concours van Dortmund, maar het herstel na de blessure van Totilas nam meer tijd in beslag dan aanvankelijk werd verwacht. De hengst is inmiddels weer volop in training en afgelopen week waren Rath en de Gribaldi-nakomeling aanwezig tijdens de driedaagse training met het volledige A-kader. Volgens bondscoach Holger Schmezer maakte de hengst toen een goede indruk.

Rath hoopt zich met Totilas te kwalificeren voor de Olympische Spelen in juli. De combinatie is sinds het EK dressuur van 2011 niet meer op wedstrijd verschenen.

Anoniem

Re: Rath en Totilas volgende maand aan start in Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 13:35

Allemaal duimen dat totilas geen blessure/hoefzweer/verstapping/rhino/ect. krijgt.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 13:38

Eerst zien en dan geloven :D
Nee hoor, ik hoop dat ze aan de start verschijnen en dat ze een goede proef gaan neer zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 17:05

Ben benieuwd wat ie nu oploopt.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:20

eerlijk waar ik wens ze alle succes van de wereld, ik hoop gewoon weer op totilaswaardige kippenvelmomenten
(maar het is wel weer typisch dat ze op ( veilig)duits grondgebied hun 3e rentree maken...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:24

Laat dat veilig maar weg :)
Ook in Duitsland schiet men met scherp op eerder genoemde combi. De reacties daar zijn vaker nog feller dan hier in Nederland.

Tomaskok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:47

Asyaa schreef:
Allemaal duimen dat totilas geen blessure/hoefzweer/verstapping/rhino/ect. krijgt.

waarschijnlijk is Rhino dan wel weer weg. zoniet mag het niet door gaan dus. :) nou ik vind dat Totilas terug bij Edwart moet komen maar die stomme duitsers willen niet mee werken!!!! :(

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:50

Ik ben reuze benieuwd :D (positieve zinnen)