Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Wel een hele mooie manier om te overlijden op die leeftijd![]()
Stel je eens voor, dan ben je in de 70 en dan ben je nog in staat om actief mee te doen met springwedstrijden. Daar teken ik voor hoor
waauw! darlindixie schreef:Apple schreef:Wel een hele mooie manier om te overlijden op die leeftijd![]()
Stel je eens voor, dan ben je in de 70 en dan ben je nog in staat om actief mee te doen met springwedstrijden. Daar teken ik voor hoor
waar is het contract?
niet dat de springsport mijn ding is, maar tot je 70e actief paardrijden....waauw!
darlindixie schreef:Apple schreef:Wel een hele mooie manier om te overlijden op die leeftijd![]()
waar is het contract?
niet dat de springsport mijn ding is, maar tot je 70e actief paardrijden....waauw!
bestaat er een dood die geen pijn doet? Niet dat ik me kan voorstellen hoor! Ik zou z wel willen gaan hoor! Maar toch sterkte voor de nabestaande en natuurlijk nog heel jammer..Citaat:mooie dood? Misschien heeft die man ontzettend veel pijn gehad?