Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
valt weer mee!
Sjors schreef:ON is alleen bedoelt voor nieuws over paarden, ik TeM![]()
Ook vind ik het niet zo fijn lezen zo! je zou het dikgedrukt kunnen maken (de titel dan).
En ik vind alle punten wel goed
NienSCHaap schreef:Sjors schreef:ON is alleen bedoelt voor nieuws over paarden, ik TeM![]()
Ook vind ik het niet zo fijn lezen zo! je zou het dikgedrukt kunnen maken (de titel dan).
Sjors, het heeft betrekking tot paarden.
lees:
8. Wetgeving voor houden van paarden
Er moet een speciale regelgeving komen voor het welzijn van paarden en pony’s in de vorm van een Paardenbesluit. Daarin worden onder meer minimumeisen opgenomen voor huisvesting, sociaal contact, bewegingsvrijheid en de leeftijd waarop een dier belast mag worden met training. Schadelijke trainingsmethoden worden verboden.
dan mag het lijkt mij
stef schreef:Euh, er staat toch wat over paarden in?![]()
En aangezien het nationale complimenten dag is: Wat goed van jou dat je alles al wist!!
plaatst
stef schreef:18. Verbod op fokkerij op uiterlijke kenmerken (rashonden)
Erfelijke aandoeningen en schadelijke raskenmerken staan al jaren met stip op nummer 1 als oorzaak van zwaar ongerief voor honden. De oplossing is het stoppen met fokken binnen gesloten populaties, zoals in de georganiseerde kynologie nu een wet van mede en perzen is. Deze ongezonde gewoonte moet onmiddellijk worden doorbroken en dus moet deze vorm van fokkerij worden verboden.
Elk stamboek, bij welk dier dan ook, fokt toch op uiterlijke kenmerken
Sjors schreef:ON is alleen bedoelt voor nieuws over paarden, ik TeM![]()