Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
. J01andA schreef:Wanneer idd een ander aansprakelijk is voor de (letsel)gevolgen, waarom zou je dan zelf met het financiële ongemak blijven zitten.
Gerner schreef:.
Veiligheid staat voorop, altijd, maar niet alles is te voorkomen, en verzekeringen zijn er niet voor ons...
Gerner schreef:Het word je als manegebedrijf bijna onmogelijk gemaakt om nog te kunnen werken.
Veiligheid staat voorop, altijd, maar niet alles is te voorkomen, en verzekeringen zijn er niet voor ons...
Ik vind dat we in Nederland al erg moeilijk kunnen doen, de onbevangeheid is compleet weg. Alles wordt overheerst door angst.
En angst veroorzaakt weer ongelukken.
Eigen verantwoording is nergens meer, alles is te droppen bij een ander.

Gerner schreef:Veiligheid staat voorop, ik bedoelde bij ons staat veiligheid voorop. Maar niet alles is te voorkomen, als je iemand wil leren paardrijden moet je risico's nemen. Ook mijn klanten willen neiet eeuwig op het braafste oudste paard rijden, maar dan neem je wel elke keer een risico. Bedenk maar de eerste keer in galop, altijd een spannend moment.. En een buitenrit is ook nooit zonder risico..
De rest is duidelijk wat je zegt..

suikerp schreef:mylittlejoy schreef:omdat je dan als advocaat een belang krijgt bij de zaak.
Ik mag hopen dat een advocaat ook zonder no cure-no pay belang heeft bij een zaak: namelijk winnen voor zijn cliënt. Anders zou het een verdomd slechte advocaat zijn
Anne_GTI schreef:Ik hoop nog steeds dat er een keertje een rechter met gezond verstand een uitspraak doet in de trant van: Iemand boven 18 jaar die een claim legt bij een manege "Tja, je bent er zelf opgestapt en je weet dat een paard aan drie kanten ongemakkelijk is en de vierde kant is de onderkant; op het moment dat je opstapt kan je ervan uitgaan dat alle kanten van een paard weleens te zien krijgt"