Paard op de A28 bij Zwolle

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Paard op de A28 bij Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 21:20

www.rtvoost.nl

Op de A28 bij Zwolle is file ontstaan door een paard op de snelweg. Het dier is ter hoogte van de afslag Zwolle-Noord de snelweg overgestoken en in de middenberm terechtgekomen.

Het paard is vermoedelijk ontsnapt uit de trailer waarin het vervoerd werd. Er is aan beide kanten van de snelweg een rijstrook afgesloten. Het dier moet uit de middenberm worden getakeld. Hoe lang dat gaat duren is nog niet bekend.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:01

Ja hoorde het op de radio _O- "paard was uitgebroken uit de trailer en in de middenberm beland, moest weg getakeld worden"
Is als het goed is veilig allemaal en weer opgelost (zoals ze zeiden op de radio) veroorzaakt wel een file want ze moesten rijstroken dicht gooien.
Laatst bijgewerkt door NienSCHaap op 28-02-12 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 22:01

Inmiddels een update:

www.rtvoost.nl schreef:
Op de A28 bij Zwolle heeft vanavond in beide richtingen file gestaan door een paard op de snelweg. Het dier is ter hoogte van de afslag Zwolle-Noord in de middenberm terechtgekomen.

Het paard is vermoedelijk ontsnapt uit de trailer waarin het vervoerd werd. Er werd aan beide kanten van de snelweg een rijstrook afgesloten, waardoor kilometers lange files ontstonden. Het dier, dat ongedeerd bleef, is uit de middenberm getakeld.

Gelukkig goed afgelopen dus. :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:02

NienSCHaap schreef:
Ja hoorde het op de radio _O- "paard was uitgebroken uit de trailer en in de middenberm beland, moest weg getakeld worden"

Ik snap de lol er niet zo van??

Arm dier, hopen dat ze hem snel bevrijden!
Edit: Zie nu de update, gelukkig maar dat het goed afgelopen is. :)
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 28-02-12 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:02

Miracle_ schreef:
NienSCHaap schreef:

Ik snap de lol er niet zo van??

Arm dier, hopen dat ze hem snel bevrijden!

Gaat ook niet zo zeer om dat het lollig zou moeten zijn dat het paard in de middenberm stond ;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 22:03

Ik snap ook die smiley niet. Zo grappig lijkt me dat niet. Maar inmiddels is-ie dus van de weg gehaald.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:04

Karin schreef:
Ik snap ook die smiley niet. Zo grappig lijkt me dat niet. Maar inmiddels is-ie dus van de weg gehaald.

Gaat ook niet om dat het paard in de middenberm beland is maar hoe ze dat op de radio vermelde ;)

Ania

Re: Paard op de A28 bij Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:53

Ik moest ook lachen om het feit dat het paard inmiddels was weggetakeld. ik zie hem al staan met de voorbenen op een sleepauto. :')

Maar verder natuurlijk erg naar nieuws, gelukkig allemaal goed afgelopen.