Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCamino schreef:Nee, niet bij Stal Pronk, althas niet de 8 jaar dat ik er gestaan heb.... wel een andere oudere man, Arie Schram. Die gaf toen les aan twee meiden. En eentje heeft haar paard daar even gehad.Dat klopt.
Maar dat was niet meneer Swaab.
En ja, hij heeft CCH gehad in Nederhorst, daar ken ik hem ook van via pensionklanten daar....en idd erg eenzijdig met de verkoop van paarden en ook de lease-contracten waren vooral zijn kant leuk..
ElCamino schreef:Janouke, je bent 18..... je kent hem amper....ga ons nou niet vertellen hoe geweldig hij is....je kent de andere kant waarschijnlijk nog niet.
En een eigen mening is prima, het gaat om de manier waarop je het ventileert!
Daarbij kennen een aantal mensen hem al ruim 20 jaar, dus die weten wel beter.
En zolang jij prima les hebt is het toch goed ???
Marjolijn: dat meisje is naar De Schaapskooi gegaan van Ati. Kan idd heel fijn rijden.
Heeft een "gewoon" paard zonder goede papieren etc gewoon lekker zelf naar het ZZ licht gereden en ws nu al verder. En heeft inmiddels een jong dier erbij.
ElCamino schreef:Marjolijn: dat meisje is naar De Schaapskooi gegaan van Ati. Kan idd heel fijn rijden.
Heeft een "gewoon" paard zonder goede papieren etc gewoon lekker zelf naar het ZZ licht gereden en ws nu al verder. En heeft inmiddels een jong dier erbij.
marijkedam schreef:In Grathem staat een enkel paard buiten. Dat zijn de lespaarden geloof ik. De overige paarden komt wel in de stapmolen en overige beweging, maar ik geloof dat zij geen echte weidegang krijgen. Dat is onder andere een van die meningen die ik eerder in dit topic bedoelde. Je HOEFT het er niet mee eens te zijn om toch iets van iemand te leren....
X__Trees schreef:ElCamino schreef:Janouke, je bent 18..... je kent hem amper....ga ons nou niet vertellen hoe geweldig hij is....je kent de andere kant waarschijnlijk nog niet.
En een eigen mening is prima, het gaat om de manier waarop je het ventileert!
Daarbij kennen een aantal mensen hem al ruim 20 jaar, dus die weten wel beter.
En zolang jij prima les hebt is het toch goed ???
Het is toch Janouke haar mening om hem fantastisch te vinden? Je moet toch niet gaan vertellen wat ze mag of niet mag. Leeftijd heeft daar weinig mee te maken, vind ik.
Als hij echt zo'n l*l is, zal ze er misschien zelf wel achterkomen.
Jord schreef:germie schreef:Iemand die zo veel om paarden geeft, maar een stal zonder weidegang exploiteert, sorry, daar heb ik geen goed woord voor over. CCH had geen eigen weidegang. En dat is toch wel een heel belangrijk punt in het kader van dierenwelzijn.
Misschien is ie daarom verhuisd?