Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:krijgt de koper opdracht te bewijzen dat het paard ten tijde van de veiling leed aan ernstige artrose, ontstekingen in het kogelgewricht en peesontsteking in het rechter voorbeen, waardoor het paard ernstig kreupel werd en reeds geruime tijd hiervoor werd behandeld. Ook moest de koper bewijzen dat de symptomen van deze aandoeningen werden gemaskeerd door medicatie, dat de ING Bank van dit alles op de hoogte was, dat de wijze waarop het paard tijdens de veiling werd gepresenteerd, hoefbevangenheid heeft veroorzaakt en dat de ING bank dit had moeten voorzien of dit had behoren te voorzien.
anneM_Ajax schreef:Sammie schreef:Eens te meer omdat de behandelende dierenarts weigerde om het medisch dossier van het paard Poëtin te overleggen.
Waarom weigeren? Als je niks te verbergen hebt, dan kan je toch gewoon dat dossier laten inzien.
Hier krijg ik mijn twijfels bij.
anneM_Ajax schreef:Daar denk ik ook meteen aan. Het lijkt me toch dat de rechter daar zelf ook op kan komen en de DA een bevel kan opleggen. Maar goed ik ben niet zo thuis daarin.