Dressuuramazone Chantal van Lanen is de komende zes weken uitgeschakeld. Ze brak woensdag haar voet op drie plaatsen bij een ongeluk op stal. “Ik nam een paard mee naar de stapmolen toen hij schrok en naar voren sprong. Hij gooide mij op de grond en kwam op mijn voet en been terecht”, aldus Van Lanen.
Van Lanen richt de komende anderhalve maand haar aandacht op haar studie. “Ik studeer dit jaar af aan de Johan Cruyff Universiteit. Daarna wil ik me volledig op de paarden richten”, vertelde Van Lanen gisteren in een interview met Eurodressage.com. Van Lanen was eerder succesvol met Beaujolais (v. Brightspeed), waarmee ze medailles won op verschillende EK’s. De laatste twee jaar is ze actief met Revival (v. Kelvin).
Ait! dat is niet zo mooi natuurlijk, hopelijk loop het allemaal voorspoedig en kan ze snel weer op paard klimmen. Wel ideaal dat ze nu helemaal even op je studie kan concentreren, hoeft ze zich niet te vervelen
Sanne_com
Geplaatst: 23-02-12 12:19
Auw! Wel handig dat ze zich nu goed op haar Studie kan richten!
RoWi
Geplaatst: 23-02-12 12:20
Aii, dat is een nare val! Veel beterschap!
fargo
Geplaatst: 23-02-12 12:47
Auwwww, dat lijkt me bijzonder pijnlijk en hoop dat het voorspoedig zal herstellen!