Vrouw valt van paard door gat in fietspad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Vrouw valt van paard door gat in fietspad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 23:08

http://denbosch.dichtbij.nl/

Een amazone is zondagmiddag op een fietspad langs de Schijndelseweg in Sint-Michielsgestel gevallen, nadat haar paard struikelde in een gat.

De vrouw is ter plaatse gefixeerd op een wervelplank waarna ze per ambulance is overgebracht naar het ziekenhuis. De politie zorgde ervoor dat het gat in en langs het fietspad nabij de Schijndelseweg goed werd afgezet zodat fietsers en overige ruiters niet in hetzelfde gat vallen.

Klik hier voor een foto.

odilia1

Re: Vrouw valt van paard door gat in fietspad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:10

Sterkte! ik hoop dat de verwondingen mee vallen!
Beterschap voor de komende tijd!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:10

Mag je daar überhaupt rijden??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:22

even gespiekt op google maps, zo te zien is dat in de buurt van de hal van de lokale rijvereniging, en daar mag je gewoon rijden.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:41

Nou vind ik eerlijk gezegd beetje dom :+ je kijkt toch waar je met je paard loopt?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:47

Sammy_xxs schreef:
Nou vind ik eerlijk gezegd beetje dom :+ je kijkt toch waar je met je paard loopt?

ik vind het een beetje een domme opmerking, als je goed leert paardrijden leer je vooruit te kijken en niet naar beneden! waarschijnlijk deed de ruiter/amazone dit ook.

sterkte voor de amazone hopelijk valt alles mee.

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:54

Hier voor kan ze de gemeente aanspraklijk stellen voor de schade die ze heeft maar het belangrijkste is dat ze gauw weer beter is en dat haar paardje niks heeft ja toch Y;(

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:55

hoop voor de amazone dat het mee valt en ze snel weer thuis is.

braaf paard dat het met de politie rond stapt.
hopelijk heeft het paard er ook niks aan overgehouden.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:57

Ja en als je vooruit kijkt zie je dat gat toch al van ver aankomen? :\

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 01:00

Lielle schreef:
even gespiekt op google maps, zo te zien is dat in de buurt van de hal van de lokale rijvereniging, en daar mag je gewoon rijden.

Dus dan was het toch geen fietspad?

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 01:00

Sammy_xxs schreef:
Ja en als je vooruit kijkt zie je dat gat toch al van ver aankomen? :\

och en jij maakt nooit een foutje?

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 01:04

Tuurlijk wel, en dan zou ik het van mezelf ook een beetje dom vinden, nou heb ik wel een hart hoor en hoop natuurlijk dat de amazone snel beter is en ben ik blij dat het paardje niks mankeerd.
Maar dit was gewoon mijn eerste gedachte toen ik dat las, want neem aan dat je over een fietspad stapt en wel een beetje oplet. Maarja gelukkig heeft ieder zijn eigen mening ;)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 01:10

Sammy_xxs schreef:
Tuurlijk wel, en dan zou ik het van mezelf ook een beetje dom vinden, nou heb ik wel een hart hoor en hoop natuurlijk dat de amazone snel beter is en ben ik blij dat het paardje niks mankeerd.
Maar dit was gewoon mijn eerste gedachte toen ik dat las, want neem aan dat je over een fietspad stapt en wel een beetje oplet. Maarja gelukkig heeft ieder zijn eigen mening ;)

als ik over straat loop verstap ik mijzelf ook wel eens hoor want ik kijk ook niet naar beneden maar recht vooruit, en zo kan iedereen zich wel verstappen in een gat o.i.d. en de amazone haar paard waarschijnlijk ook.
en gelukkig heeft ieder zijn eigen mening ja!!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 01:18

Ja dat snap ik, ben niet dom...maar als je op je paard buiten rijd,( je stapt) lijkt mij dat je in ieder geval een beetje attent bent, omdat je het paard begeleid en je paard zal het inderdaad niet zo snel zien.
En als ik over straat loop en ik verstap mij, breek me enkel vind ik mezelf echt nie zielig dan vind ik mezelf gewoonn dom, ja het is zielig dat ik mn enkel heb gebroken maar de manier waarop dat gebeurd is dom.
En kom mij nou niet vertellen, dat je jezelf niet dom noemt als je over iets struikeld wat je gewoon van ver had aanzien komen. Dan ben je wel heel mild voor jezelf

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 01:46

Sammy_xxs schreef:
Ja dat snap ik, ben niet dom...maar als je op je paard buiten rijd,( je stapt) lijkt mij dat je in ieder geval een beetje attent bent, omdat je het paard begeleid en je paard zal het inderdaad niet zo snel zien.

Wauw... Ook paarden kijken waar ze lopen hoor, maar iedereen struikelt wel eens. Mens én paard.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 02:22

my_precious schreef:
Sammy_xxs schreef:

ik vind het een beetje een domme opmerking, als je goed leert paardrijden leer je vooruit te kijken en niet naar beneden! waarschijnlijk deed de ruiter/amazone dit ook.

sterkte voor de amazone hopelijk valt alles mee.

En dat vind ik dan weer een beetje een domme opmerking,want als je vooruit kijkt staar je toch niet loos in de lucht maar kijk je voor je op de grond,zo'n gat zie je dan wel aankomen,vervelend voor de vrouw maar ze heeft dus gewoon niet goed opgelet.

Wanneer je zelf loopt kijk je toch ook waar de stoep eindigt of begint en of je niet in een kuil stapt,dat doe je dus ook wanneer je op je paard zit....in dit geval niet dus!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:39

pniekepnak schreef:
Sammy_xxs schreef:

Wauw... Ook paarden kijken waar ze lopen hoor, maar iedereen struikelt wel eens. Mens én paard.

Ja dat snap ik, maar een paard vertrouwd meer op de ruiter die hem begeleid, en dus zalhet paard gewoon over die gat heen lopen, waardoor hij dus struikeld.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:41

Sammy_xxs schreef:
Ja dat snap ik, maar een paard vertrouwd meer op de ruiter die hem begeleid, en dus zalhet paard gewoon over die gat heen lopen, waardoor hij dus struikeld.

En jij kan niet typen }:0

Voor hetzelfde geld is het paard geschrokken en deed het een stap opzij.

Belle_Siem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:50

Als het een gat is van zand wat door de regen is weggespoeld, kan dat door de tegels of begroeiing onzichtbaar zijn, maar als je erop gaat staan (paard) helemaal inzakken.

Ik vind het een beetje raar dat men hier meteen gaat oordelen, terwijl men niets van de situatie ter plaatse afweet. Dat is pas dom!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:38

Nou ik ben gewoon van mening dat je dom bent als je struikeld, of het nou met of zonder paard is. Iedereen struikeld wel eens tuurlijk, maar dan mag ik wel zeggen dat ik het dom vind. Moet je maar beter uit je doppen kijken. En het paard schrikte niet er staat toch dat hij struikelde...dus mijn reactie slaat gewoon op de informatie die daar staat.
Enja ik kan niet typen ik weet het ;)

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:45

Dus.. Zullen we de amazone gewoon veel beterschap wensen? Lijkt me wat vriendelijker dan gaan beweren dat de dame in kwestie dom is..

cupcake1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:48

vraag me dan toch af of ze gelijk zal halen, want voor zover ik weet moet je met je paard op de rijbaan en heb je op het fietspad dus niets te zoeken?

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:52

Ik wens haar veel beterschap !

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:55

Sterkte voor de amazone, maar gaat het paard wel goed?

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:40

En ik ben van mening dat je erg dom bent als je niet eens fatsoenlijk kan schrijven
Iets met grammatica en spelling![/quote]

Maar goed daar gaat het niet om, beetje off topic he
Sommige mensen hebben weer wat moeite met talen ja, maar dat heeft niks met dom te maken want haal altijd cijfers boven de 8, dan wel niet voor nederlands maar wel voor cijfer dingen...dus daar ligt mijn specialiteit. Ben ik niet dom hoor.
En waarom iedereen zo achterlijk reageert op mijn mening...ik vind het gewoon dom, dat betekent niet dat het slecht is...als je valt omdat je struikelt hoor ik menig mensen zeggen " pff echt dom ben ik" en je hoeft me niet te vertellen dat je dat nog nooit over jezelf heb gezegd, als ik zo met mn paard was gevallen zou ik dubbel liggen omdat het gewoon een domme actie is. En als mn paard er wat aan over had gehouden, zou ik boos op mezelf zijn omdat het dom is en je gewoon beter had moet opletten.

Maar ja ik ga mezelf ook niet meer verdedigen hier, ieder zn eigen mening zoals ik al zei
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-02-12 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.