Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:TV-serie Luck was eind januari voor het eerst te zien op de Amerikaanse televisie. Het is niet bekend of de serie ook naar Nederland komt.
Woogy schreef:welja, weer de draf en rensport in een kwaad daglicht door een stomme tv-serie...
UMayDream schreef:Hoe heeft dit nou kunnen gebeuren?! Daar ben ik wel benieuwd naar..! Arme paarden
phormicola schreef:Ik heb de eerste twee afleveringen toevallig gezien en in 1 daarvan moet er een paard ingeslapen worden door een gebroken been. De breuk zag er zo echt uit dat ik me al afvroeg of deze echt was, de euthenasie leek ook heel erg echt.
Weet iemand of het om dit paard ging?
s6801881 schreef:phormicola schreef:Ik heb de eerste twee afleveringen toevallig gezien en in 1 daarvan moet er een paard ingeslapen worden door een gebroken been. De breuk zag er zo echt uit dat ik me al afvroeg of deze echt was, de euthenasie leek ook heel erg echt.
Weet iemand of het om dit paard ging?
Ik vraag me af of dit de echte beelden waren van het paard dat is omgekomen. Voor het zelfde geld is het in scene gezet hé? Dat past ook binnen de toon van de serie. Mochten de beelden wel echt zijn, dan vind ik het wel buitengewoon ongepast...