John Madden organiseert koppelwedstrijden fokkers en ruiters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

John Madden organiseert koppelwedstrijden fokkers en ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 08:49

www.horses.nl / www.johnmaddensales.com

De Amerikaan John Madden organiseert een unieke wedstrijd om jonge talentvolle Noord-Amerikaanse springpaarden te koppelen aan springamazone Callie Schott. Zij gaat de winnaars onder begeleiding van John en Beezie Madden drie maanden gratis trainen.

Callie Schott is sinds 2009 de assistent van Beezie Madden en is onder meer internationaal succesvol met de Nederlands gefokte Wrigley. “Beezie en ik heb ontzettend veel vertrouwen in het talent van Callie. We denken dat ze de komende jaren heel sterk gaat presteren in de Grote Prijzen. De winnaars van deze wedstrijd krijgen de kans hun paard te laten trainen door Callie, terwijl Beezie en ik het werkschema in de gaten houden”, aldus John. Hij moedigt vooral eigenaren van Noord-Amerikaanse paarden aan hun dieren in te schrijven. “We hebben een aantal geweldige fokkers hier en er is geen enkele reden waarom de volgende generatie goede Grand Prix-paarden niet van één van hen vandaan kan komen. Ik denk dat veel fokkers het moeilijk vinden een talentvol paard te matchen met een goede ruiter. Hopelijk brengt deze wedstrijd daar verandering in.”

Inschrijven van paarden, minimumleeftijd vijf jaar, kan tot uiterlijk 31 maart. Op 15 april worden de finalisten bekendgemaakt die getest worden door Schott. De uiteindelijke winnaars worden op 1 juni 2012 aangewezen.

Sette

Re: John Madden organiseert koppelwedstrijden fokkers en ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 17:51

Ja, wie weet wat voor spectaculaire combinatie eruit komt.