Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:in alkmaar op de kermis zijn ze er ook nog steeds ieder jaar die arme ponytjes ik heb altijd zo te doen met die dieren en als je zegt dat ze er slecht uitzien of wat dan ook krijg je nog een grote mond toe ook van die kermis bazen...bah bah ze zouden kermis pony's eigenlijk moeten verbieden
CharlotteMae schreef:NathalietjeB schreef:in alkmaar op de kermis zijn ze er ook nog steeds ieder jaar die arme ponytjes ik heb altijd zo te doen met die dieren en als je zegt dat ze er slecht uitzien of wat dan ook krijg je nog een grote mond toe ook van die kermis bazen...bah bah ze zouden kermis pony's eigenlijk moeten verbieden
In Belgie gaat het nog een stapje verder hoor! Daar is het niet simpelweg heel en weer lopen met een pony.
Daar hebben ze een hele draaimolen met lichtjes en keiharde muziek. De pony'tjes staan zegmaar de hele dag en avond in een soort van supergrote en drukke stapmolen.
CharlotteMae schreef:NathalietjeB schreef:in alkmaar op de kermis zijn ze er ook nog steeds ieder jaar die arme ponytjes ik heb altijd zo te doen met die dieren en als je zegt dat ze er slecht uitzien of wat dan ook krijg je nog een grote mond toe ook van die kermis bazen...bah bah ze zouden kermis pony's eigenlijk moeten verbieden
In Belgie gaat het nog een stapje verder hoor! Daar is het niet simpelweg heel en weer lopen met een pony.
Daar hebben ze een hele draaimolen met lichtjes en keiharde muziek. De pony'tjes staan zegmaar de hele dag en avond in een soort van supergrote en drukke stapmolen.
NathalietjeB schreef:in alkmaar op de kermis zijn ze er ook nog steeds ieder jaar die arme ponytjes ik heb altijd zo te doen met die dieren en als je zegt dat ze er slecht uitzien of wat dan book krijg je nog een grote mond toe ook van die kermis bazen...bah bah ze zouden kermis pony's eigenlijk moeten verbieden
Duhelo schreef:

, deze kunnen echter nog lopen; die van bovenstaande foto's is echt triest. Stilstaand OP een draaimolen pffff intel_1x schreef:Deze dieren zagen er goed gevoed maar zo depri uit, deze kunnen echter nog lopen; die van bovenstaande foto's is echt triest. Stilstaand OP een draaimolen pffff
intel_1x schreef:Dit was in Duitsland Beijeren, waar pony's echt de hele dag rondjes liepen. Deze pony's liepen allemaal met bijzet.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EIXZ6DPR.jpg