Een man uit het Britse Shoreham (West Sussex) is overleden terwijl hij zijn paard uit het prikkeldraad probeerde te bevrijden.
Op 23 januari kreeg de politie van Shoreham een telefoontje dat er een dode man naast een paard lag. Het dier zat met een been vast in het prikkeldraad. Na onderzoek bleek het om de zesenzestig jaar oude John Chesher uit Southwick te gaan.
Het vermoeden is dat de man in elkaar gezakt en overleden is terwijl hij zijn paard probeerde te bevrijden. De politie wist het dier los te maken. Het paard liep geen verwondingen op.
Ahh wat erg!! Had hij een klap gehad ofzo? Nou ja, in elk geval één van de twee is er goed vanaf gekomen..
Rider01
Geplaatst: 25-01-12 16:17
het paard zat met zijn been vast in prikkeldraad maar liep geen verwondingen op? weet even niet wat ik mij daarbij voor moet stellen.
Sneu dat iemand die iets goed probeert te doen komt te sterven Sterkte voor de familie en betrokkenen.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-12 16:42
Rider01 schreef:
het paard zat met zijn been vast in prikkeldraad maar liep geen verwondingen op? weet even niet wat ik mij daarbij voor moet stellen.
Dat snap ik ook niet maar is wel degelijk mogelijk. Ik las hier laatst op bokt nog een topic van een bokker die ook haar pony in het prikkeldraad vast had maar dat dier liep ook geen verwondingen op, zelfs nog geen schrammetje.
Ja dat leest wel een beetje raar maar inderdaad is het mogenlijk om er niet echt verwondingen bij op te lopen. Maar vreselijk, sterkte voor de familie en betrokkenen.