Vanavond, woensdag 25 januari, kun je weer genieten van paardensport op televisie. Tussen 22.00 en 23.15 besteed Eurosport aandacht aan de Wereldbeker springen. Ook zijn er beelden te zien van het mennen en dressuur.
De wereldbekerwedstrijd Springen werd afgelopen weekend in het Duitse Leipzig verreden. Bij het springen reed Maikel van der Vleuten een goede rit en eindigde op de zevende plaats.
ik vind er eigk nooit geen zak aan als ik al weet wie er gewonnen heeft. en meestal zeggen ze dat ook al bij het begin van de rit op eurosport, waardoor ik me echt afvraag waarom ik het eigenlijk zit te kijken
Ik vindt het zo jammer dat er zo weinig dressuur uitgezonden wordt..maarja beter iets dan niets he..
Anoniem
Geplaatst: 25-01-12 18:35
NenaC schreef:
ik vind er eigk nooit geen zak aan als ik al weet wie er gewonnen heeft. en meestal zeggen ze dat ook al bij het begin van de rit op eurosport, waardoor ik me echt afvraag waarom ik het eigenlijk zit te kijken
Ik ging ook al kijken op bokt omdat ik er niks van snapte. Maar het begin dus later, Heb nog nooit zolang naar voetbal gekeken maar wil het nu zien ook.