Ik heb het blad even snel doorgebladerd...leuk hoor...maar wanneer gaat hij nou weer de ring in?
MariekeS_
Geplaatst: 21-01-12 13:32
Moet gezegd worden: een mooie glossy is het wel Sommige foto's zijn imo een beetje ongelukkig gekozen maar anderen zijn weer fantastisch zoals de foto van de miljoenendeal met Schockemöller en de foto's met Gal.
Maar jeetje, wat is Toti ook veranderd zeg! Die foto van 2005 in Verden...wat een..tja...simpel paard was het toen (edit: alhoewel, heb uit nieuwsgierigheid even een filmpje van toen en toen kon hij ook al wel uitzonderlijk draven... maar toch )
Ik vind wel dat het niet gekker moet worden rond Toti maar ik zou een dergelijke glossy wel van meer paarden willen zien...is toch best leuk
Voor zover ik het kan lezen vind ik wel dat ze Edward wat afschilderen. Op die pagina van 'starke draf' kiezen ze een zeer ongelukkig moment uit van Edward waardoor het lijkt of het me Rath zo veel beter gaat..
Wat ik vooral opvallend vind is als je in het begin die twee foto's ziet achter elkaar, de ene met Edward en de ander met Rath. En dat vind ik het er met Edward veel meer uitstraling in zitten en een veel vriendelijker beeld geven. oortjes naar voren en stang niet zo strak.
Verder mooie foto's maar ik vind het wel een beetje overdreven.