Guy Williams wint eerste twee springrubrieken in Amsterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Guy Williams wint eerste twee springrubrieken in Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 07:30

www.horses.nl

De Britse springruiter Guy Williams ging gisteravond voortvarend van start op Jumping Amsterdam. Hij won de eerste twee internationale springrubrieken van het toernooi. De eerste rubriek over 1,40m won hij met Djakarta (v. Thunder van de Zuuthoeve), direct daarna kwam er een zege in het 1,45m met Bijou van de Vijfheide (v. Darco) bij. Als het aan Williams ligt bekroont hij zijn zegereeks zondag met de Grote Prijs. “Ik ben heel blij nu. Ik ga hard m’n best doen zondag. Als het geluk met mij is, is er geen reden dat het dan niet goed zal gaan”, aldus de Brit.

In de openingsrubriek werd de tweede plaats in beslag genomen door Fransman Julien Epaillard. Hij kwam in actie met Commissario (v. Cash). De Belgische amazone Annelies Vorsselmans werd derde met Eurocommerce Philadelphia (v. Kojak). Op de vierde plaats eindigde de beste Nederlander. Dit was Wout Jan van der Schans met P-Pilot W (v. Epilot).

Het was een spannende strijd in de 1,45m-rubriek. Williams bleef een halve seconde voor op landgenote Laura Renwick. Zij verscheen met Roller Coaster (v. High Roller) in de ring. De Franse Penelope Leprevost werd met Modena (v. Dollar du Murier) derde. Beste Nederlander was Gert-Jan Bruggink met een zevende plaats. Hij bleef foutloos met Cash Junior (v. Cash).

Klik hier voor uitslagen.

koenborias

Re: Guy Williams wint eerste twee springrubrieken in Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:25

Verdient na de verkoop van zen toppaard!