Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is er een filmpje van haar run? Die zou ik wel willen zien!
quarterH schreef:Gimme spurs: bernard is de echte wereldkampioen met sunburts: nrha world champion.
Dit is alleen de fei en de meeste ruiters hebben hier niet echt voor gereden. Bernard zal maar een paar wedstrijden hebben gedaan en niet voor de titel zojn gegaan.
Rieky is echt voor deze titel gegaan en is alle fei's afgegaan. Ze heeft veel meer wedstrijden gestart en daardoor ook veel meer punten.
). Er staan een paar ruiters in dat rijtje die toch echt hoger scoren en beter rijden; maar dat is mijn persoonlijke mening
ElCid schreef:quarterH schreef:Gimme spurs: bernard is de echte wereldkampioen met sunburts: nrha world champion.
Dit is alleen de fei en de meeste ruiters hebben hier niet echt voor gereden. Bernard zal maar een paar wedstrijden hebben gedaan en niet voor de titel zojn gegaan.
Rieky is echt voor deze titel gegaan en is alle fei's afgegaan. Ze heeft veel meer wedstrijden gestart en daardoor ook veel meer punten.
Dus het beeld is ( op zijn zachtst gezegd) vertekend en zegt dus niet dat ze de beste ter wereld is maar binnen de FEI veel shows heeft gereden en daarmee veel punten heeft verdiend en dus een bepaalde kwaliteit neerzet ( al is het alleen maar veel op FEI shows starten). Er staan een paar ruiters in dat rijtje die toch echt hoger scoren en beter rijden; maar dat is mijn persoonlijke mening
Ik vond het al zo raar.... Maar toch een goede prestatie van haar hoor! (Bernard blijft mijn favouriet!
) quarterH schreef:nou nou......
volgens mij is Bernard World Champion NRHA geworden en is die titel binnen reining wereld nog steeds een heel stuk belangrijker en grootser dan FEI.
het is zeker goed en leuk maar beste reiningruiter van de wereld is toch niet helemaal terecht.
beste score bij de FEI, ja dat klopt zeker!
is ook duielijk hoeveel wedstrijden iedereen hiervoor heeft gestart?