Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essy87 schreef:Bij ons is het 'Jeehj, een groot concours bij ons in de buurt!'
Dus superleuk dat het iig de komende 3 jaar in Drachten blijft!
Wel jammer idd als je in de buurt van Zwolle woont..
dus mensen van alle kanten gingen vaak wel heen.
maar wel goed weer een groot concour in de noordelijke provincie's 
NienSCHaap schreef:essy87 schreef:Bij ons is het 'Jeehj, een groot concours bij ons in de buurt!'
Dus superleuk dat het iig de komende 3 jaar in Drachten blijft!
Wel jammer idd als je in de buurt van Zwolle woont..
Ja zwolle is nog vrij centraaldus mensen van alle kanten gingen vaak wel heen.
Nu ligt het helemaal boven in drachtenmaar wel goed weer een groot concour in de noordelijke provincie's
horseyfries schreef:Als je de deelnemerslijsten bekijkt heeft Drachten absoluut geen last gehad van het feit dat het iets minder centraal ligt als Zwolle. Ik denk dat deelnemers ook met liefde iets verder rijden voor een super conours!
newt schreef:Vind het ook fijn dat er een groot concours in het noorden (Drachten) is.
Het is een mooie locatie en vooral het feit dat de dressuur ruiters het een top locatie vonden geeft je toch het idee dat je als organisatie goed werk leverd.
Vond de woorden die E. Gal uitsprak hierover erg mooi. Heb van de spring ruiters niet het commentaar vernomen.
Nu maar hopen dat de bezoekersaantallen volgendjaar omhoog gaan en dat er ook een passepartout voor het parkeren komt, 5 euro per dag is me wel wat hoor. is nog duurder dan de passepartout entré kaarten.
Ik heb genoten van de afgelopen 2 weken en de aankomende 3 jaar ben ik van het bezoekers partij.
Heb me werkelijk waar bijna alle nagels er afgebeten bij de Six Barr... Brrr wat hoog!!
Hoop alleen dat ze de planning wat beter doen aankomend jaar wat betreft de dressuur rubrieken. Springen was dik in orde!

Volgend jaar zeker weer komen helpen! Heel leuk concours

MilleniumK schreef:5euro parkeren is toch redelijk 'goedkoop' als het voor een hele dag is, mag ik wel zeggen denk ik.. In Amsterdam betaal je in het centrum 5 euro per uur, om het maar even te vergelijken. Ik begrijp dat het wel weer een extra koste is op het bedrag van het kaartje, maar opzich valt het, lijkt mij, reuze mee, of zie ik dit verkeerd?
pillow schreef:Mooi dat ze rekening gaan houden met de friese hengstenkeuring. Maar ik denk dat er ook veel meer publiek komt als het niet tegelijk met Zuidbroek is. Het zijn toch twee grote concoursen relatief dicht bijelkaar in de buurt. Als je net naar het ene bent geweest ga je niet de volgende dag naar het andere. Het jaar is lang genoeg om andere data's te vinden lijkt mij. En ik miste woensdag toch de tuigpaardhensten.