Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
macke schreef:Goh wat raar dat jullie allemaal weten waar het over gaat en NIETS hebben gedaan !!!!!
macke schreef:Goh wat raar dat jullie allemaal weten waar het over gaat en NIETS hebben gedaan !!!!!
Whitepanther schreef:macke schreef:Goh wat raar dat jullie allemaal weten waar het over gaat en NIETS hebben gedaan !!!!!
Volgens mij zeggen ze alleen maar dat je vroeger daar paarden kon zien staan en tegenwoordig niet meer.... Misschien zagen ze er vroeger niet slecht uit... En verder heeft iemand het vluchtig gezien tefwijl ze met detrein langs kwam, lijkt me moeilijk om in zo'n vaart ietz goed te beoordelen....
Lekker makkelijk om mensen zo te veroordelen
Citaat:Bravura;Beter 1 keer te veel iets voor niks gemeld dan 1 keer te weinig en te laat.
Bravura schreef:Als iets er niet echt goed uit ziet kun je beter 1 keer te veel iets melden dan helemaal niet. Dat heeft niets met veroordelen te maken, maar al is het een vluchtig moment en kun je zelf niets beoordelen, ik weet zeker dat een eerste indruk vaak klopt dat er al meer aan de hand is, zeker een eerste indruk in een vluchtig moment van paardenkenners zelf.
Dus...gewoon melden, dan wordt door de hulpverlenende instanties wel beoordeeld of er een waarschuwing komt of dat er doorgepakt moet worden. Nu is 1 paard al dood, dat was misschien voorkomen als men bij een eerste vluchtige indruk al had gemeld.
Beter 1 keer te veel iets voor niks gemeld dan 1 keer te weinig en te laat.
vivana schreef:Denk je? Weet je hoe vervelend zoiets kan zijn? Weet je dat er mensen rondlopen die geen verastand hebben van paarden en ALLES zielig vinden?