Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uppojono schreef:Ik vind dat het bericht wat anders suggereert dan alleen wat pubergrillen. Het lijkt me sterk dat je zo'n drastische beslissing neemt en er vervolgens niet over wilt praten als je alleen maar je interesse verloren hebt.Hmm pony-amazone.. Zit nog half in de puberteit, dus kan vast nog alle kanten op.. Ik heb ook al zo vaak geroepen, echt nooit meer op een paard te stappen.. En rij ook nog steeds.. Kan me voorstellen dat er wel veel druk op zo een meisje ligt..
Gucci_ schreef:Ik denk ook dat het aan de pubertijd ligt,
Waar slaat die reactie hierboven op, als het een bekende paardenamazone zou zijn geweest had je dat vast niet gezegt. Alsof ponyruiters minder belangrijk zijn...
_Summerly_ schreef:Uppojono schreef:Ik vind dat het bericht wat anders suggereert dan alleen wat pubergrillen. Het lijkt me sterk dat je zo'n drastische beslissing neemt en er vervolgens niet over wilt praten als je alleen maar je interesse verloren hebt.Hmm pony-amazone.. Zit nog half in de puberteit, dus kan vast nog alle kanten op.. Ik heb ook al zo vaak geroepen, echt nooit meer op een paard te stappen.. En rij ook nog steeds.. Kan me voorstellen dat er wel veel druk op zo een meisje ligt..