Onlangs was er een filmploeg in Erp op het Anky Education Center. Het ging om opnames voor het programma 'Evenblij het nieuwe jaar in' met Frank Evenblij. Het programma wordt aanstaande vrijdag uitgezonden, want DWDD is op vakantie.
Het programma is een soort vooruitblik op 2012. Dit met een goed interview, waarbij vooral ook veel werd gelachen. Anky's vooruitblik voor 2012 komt aan bod en dan met name met het vizier op Londen gericht. Anky heeft laten zien welke rituelen horen bij het aankleden voor de wedstrijd, welke sieraden/riem ze altijd draagt, etc. Frank Evenblij heeft ook zelf nog even dressuur geoefend op een trekpaard.
De uitzending is aanstaande vrijdag om 19:30 op Nederland 3.
Vond het nogal matig, had er meer van verwacht. Hij bleef maar een beetje zeuren, niet echt veel nieuwe dingen gehoord.
Knottje
Geplaatst: 07-01-12 00:23
Mwah, beetje een tegenvaller. Het kan aan mij liggen maar dat met haar rituelen/sieraden heb ik echt niet voorbij horen komen.. Jammer
RoWi
Geplaatst: 07-01-12 12:56
Ik heb gisteren de herhaling gezien, het stukje over de sieraden e.d. heb ik ook gemist maar verder een tof programma Toch leuk om Upido weer eens te zien, ook al reed ze helaas niet even een rondje