Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(nuja, die is enkel van ruiter veranderd en niet verkocht dacht ik, maar dan nog..) 
Tosca2 schreef:koenborias schreef:Mogen ze in Nederland ook doen, maar dan in de Dressuursport!
Ik denk niet dat er in dat fonds genoeg geld zou zijn geweest om Totilas te houden
inesje15 schreef:En als die van Qatar nu het dubbele gaan bieden op de paarden van dat fonds, gaan die van de vennootschap toch verkopen hoor, zou dom zijn als ze het niet zouden doen, aangezien je als vennoot een recht hebt op de 'winst'... Alles is te koop en als puntje bij paaltje komt...
petraaken schreef:Vind het eigenlijk wel goed bedacht van hem. Zelf minder risico lopen en toch de goede paarden nog hebben. Misschien dat het in eerste instantie zal dienen voor hem en zijn zonen maar dat er later andere ruiters ook profijt van gaan hebben.
eike schreef:petraaken schreef:Vind het eigenlijk wel goed bedacht van hem. Zelf minder risico lopen en toch de goede paarden nog hebben. Misschien dat het in eerste instantie zal dienen voor hem en zijn zonen maar dat er later andere ruiters ook profijt van gaan hebben.
Als het dan Belgische ruiters zouden zijn is dit toppie, maar daar vrees ik voor!