Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mylittlejoy schreef:Tja, ik krijg er dan toch een beetje een raar gevoel bij....zo een paar maanden van tevoren je hele team bij elkaar "kopen". Voor mij staan de Olympische Spelen voor een bekroning op jarenlang keihard werken en dit past (in mijn optiek) daar niet tussen. Qua rechtvaardigheidsgevoel hoop ik dan ook dat ze buiten de medailles vallen.
Maar neemt niet weg dat de tijd om een combinatie te worden net kort genoeg is in mijn ogen.. Over een paar maanden weten we hoe het heeft uitgepakt voor de Arabieren
CharlotteMae schreef:Ik sluit me ook bij het bovenstaande aan.
Het begint nu echt een beetje op de voetbal taferelen te lijken. Bijvoorbeeld bij Manchester City daar staat nu ook een hele rijke Arabier aan ´t roer en die koopt alle dure voetballers.

mylittlejoy schreef:Tja, ik krijg er dan toch een beetje een raar gevoel bij....zo een paar maanden van tevoren je hele team bij elkaar "kopen". Voor mij staan de Olympische Spelen voor een bekroning op jarenlang keihard werken en dit past (in mijn optiek) daar niet tussen. Qua rechtvaardigheidsgevoel hoop ik dan ook dat ze buiten de medailles vallen.