Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal mijn ogen open houden.

BaileyMix schreef:Jeetje dat is wel erg dichtbij! Zal mn ogen eens openhouden… Wie steelt er nou inderdaad 2 oude pony’s die niets waard zijn? Ga me dan toch afvragen of het geen persoonlijke kwestie zou kunnen zijn hoor…
@ shadowflower; Je bedoelt die met dat mooie schuilstalletje? Die 2 zwarte en een bruine? Dat is Kapelle/Kloetinge dus lijkt me niet maar aangezien je daar dichtbij zit met jouw pony's, moest ik daaraan denken
shadowflower schreef:BaileyMix schreef:Jeetje dat is wel erg dichtbij! Zal mn ogen eens openhouden… Wie steelt er nou inderdaad 2 oude pony’s die niets waard zijn? Ga me dan toch afvragen of het geen persoonlijke kwestie zou kunnen zijn hoor…
@ shadowflower; Je bedoelt die met dat mooie schuilstalletje? Die 2 zwarte en een bruine? Dat is Kapelle/Kloetinge dus lijkt me niet maar aangezien je daar dichtbij zit met jouw pony's, moest ik daaraan denken
jij bedoelt die van een kennis van mij maar die bedoel ik niet. Bedoel de trein van goes naar middelburg ... heb je in sheerarendskerke aan het spoor zo een weitje met 2 ponys
Wat is er overigens mis met 'dat mooie stalletje '??? of bedoel je het niet zo ?