Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lauraa_7 schreef:En dan moeten al die pensionklanten dus meeverhuizen??
Dit gaat zo te lezen nog even duren maar ik denk niet dat de pensionklanten er op zit te wachten ineens daar weg te moeten... Ze zitten daar ook hartstikke mooi!
En ze komen qua locatie niet minder mooi te zitten en vlakbij.Montignac schreef:Hier een pensionklant" ik vind het echt een domper voor mieke. We zitten inderdaad al perfect maar de nieuwbouw zou meer mogelijkheden met zich meebrengen. Ze zijn er alnzo lang mee bezig maar je hebt altijd een paar mensen die maar dwars blijven zitten ... Jammer.
tiwi1969 schreef:@Laetitia: Riant zit in een hoek waar verdere groei onmogelijke is.
De locatie is mooi maar het zit erg dicht op buren die andere belangen hebben dan Riant.
Spelderholt was wat dat betreft een mooie kans om te groeien, waar het artikel geen melding van maakt: in ruil voor de bouw op het Spelderholt wordt grond op de oude locatie terug gegeven aan de natuur, een win-win situatie dus.

Montignac schreef:Je hebt inderdaad altijd twee verhalen. Ik ben benieuwd wat er nu met het terrein daar gaat gebeuren. Wat er nu staat, staat er ook alleen maar weg te ***
En tayga.. Veel of weinig pensionklanten, niemand die er nu staat heeft er problemen mee. Ik vond de nieuwe accomodatie in ieder geval prachtig.. Een aanwinst voor beekbergen en omgeving.
Tayga schreef:Wat er nu staat op het spelderholt, ziet er inderdaad niet uit. Ik verwacht dat daar wel huizen komen te staan...
Volgens mij staat er nergens in mijn bericht dat er iemand van de pensionklanten problemen met de verhuizing heeft. Er staat wel dat de locatie voor de pensionklanten zeker niet slechter is. Ik verwacht alleen dat ze hun verhuizing daar niet vanaf laten hangen. Ze zijn de laatste jaren van 40 naar een stuk of 6 pensionklanten gegaan.
Montignac schreef:Het klopt dat er nu minder pensionklanten zijn, wel ruim meer dan zes, wellicht dat enkelen door de prijsstijgingen zijn vertrokken maar we hebben ook een aantal overlijdens gehad, paarden die met pensioen elders zijn ondergebracht en persoonlijke verhuizingen. Het is inderdaad niet de goedkoopste maar ik sta er met ontzettend veel plezier met drie paarden op dit moment. De sfeer op stal is goed en het is lekker rustig rijden in de avond. Alle stallen staan vol. Ik ga in ieder geval niet weg. Zou niet weten waar ik heen moet met mijn eisenpakket hihi...

kom ik aan met mn ijslander van 1,30
Montignac schreef:Het klopt dat er nu minder pensionklanten zijn, wel ruim meer dan zes, wellicht dat enkelen door de prijsstijgingen zijn vertrokken maar we hebben ook een aantal overlijdens gehad, paarden die met pensioen elders zijn ondergebracht en persoonlijke verhuizingen. Het is inderdaad niet de goedkoopste maar ik sta er met ontzettend veel plezier met drie paarden op dit moment. De sfeer op stal is goed en het is lekker rustig rijden in de avond. Alle stallen staan vol. Ik ga in ieder geval niet weg. Zou niet weten waar ik heen moet met mijn eisenpakket hihi...