Zoals jullie misschien al meegekregen hebben heeft Peter De Clercq geprobeerd het wereldrecord paardrijden te verbreken. Hij deed dit voor het goede doel Music for life. Het record stond op 78 uur en Peter ging voor 80 uur. Iedere 2 uur werd van paard gewisseld.
En hij heeft het gehaald, 80 uur te paard. Zaterdag stapte hij van het paard af. Hij is zijn eerste nacht goed doorgekomen en niet eens zo stijf. Hij heeft nu over de 500 euro opgehaald, wat nog veel meer is, want dat is alleen het geld dat op de manege zelf gegeven is. De rest wordt nog opgeteld en er kan nog steeds tot 28 december gedoneerd worden.
Ja, ze hadden wel het begin en de 50 uur erop gezet, maar niet dat hij het gehaald heeft. Idd heel veel respect en ik vind 500 ook erg weinig voor zo'n actie. Hij zei zelf dat hij niet stijf is, maar verwacht wel dat hij zadelpijn heeft (gehad)
Nickyyyy
Geplaatst: 19-12-11 09:11
Ik heb de laatste paar uur op mijn facebook pagina gevolgd, en vind de prestatie erg knap! Ik vind paardrijden heel leuk Maar 80 uur is toch een klein beetje teveel voor mij
vind €500,- indd niet zoveel! Maar hij heeft nog niet op de rekening gekeken wat daar gestort is, dus het zal nog wel hoger uit vallen!