Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Nickyyyy schreef:Heb een beetje het idee dat ze haar en paarden in het algemeen belachelijk maken.. Net zoals Livanna al zei, omdat ze er zelf niks van af weten..
En dan vooral het stukje dat Anky aangeeft dat de paarden zelf aan moeten geven of ze er klaar voor zijn..
Vind het verder wel een leuk intervieuw om te zien!
Sammyoo schreef:Nickyyyy schreef:Heb een beetje het idee dat ze haar en paarden in het algemeen belachelijk maken.. Net zoals Livanna al zei, omdat ze er zelf niks van af weten..
En dan vooral het stukje dat Anky aangeeft dat de paarden zelf aan moeten geven of ze er klaar voor zijn..
Vind het verder wel een leuk intervieuw om te zien!
Ik vond dat ze Marianne Thieme ook een beetje belachelijk liepen te maken. De beide heren hebben er volgens mij een probleem mee om vrouwen serieus te nemen.
Yakkie schreef:Ayasha schreef:En te bedenken dat er nog niet zo lang geleden ieman zogenaamd uit "zeer goede bron" wist dat Upido langs de achterdeur verdwenen was.
Hij heeft toch een tijdje ergens anders gestaan? Enfin maakt niet uit, ik vind het een fantastisch paard en hoop de combi in London te zien.
,