Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) ooit nog in Edwardvorm gaan zien of dat over een tijdje al zijn nakomelingen hem gaan inhalen!! DeMolenhoek schreef:Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...
DeMolenhoek schreef:Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...
Heel logisch
jammer van zo'n dier met veel potentie.. 
Drunksheep schreef:Ik snap niet dat iedereen nog stééds zo negatief doen over het feit dat Totilas verhuisd is... Deze nieuwe combinatie vind ik eerlijk gezegd een stuk mooier, en daarnaast denken mensen dat alles heel gemakkelijk gaat als je op zo'n toppaard stapt. Maar ze vergeten dat ook Edward Gal niet in één keer op dit hoge niveau is gekomen met Totilas.
DeMolenhoek schreef:Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...
Anoukk_ schreef:DeMolenhoek schreef:Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...
je weet toch hoe dom je overkomt met zo een opmerking ? triest hoor!![]()
Ik hoop dat ze snel weer aan de start komen!