Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarabande schreef:Je moet wel even goed quoten, want dat heb ik niet gezegd
Maar het is nogal een uitspraak, heb je Parcival vroeger wel eens gezien
Sundral schreef:Daar hebben uitslagen helemaal niks mee te maken. In mijn ogen zijn Ulissa en Tiara echt geen opvolgers van Parzival. Maar jij kan daar gerust anders over denken.
Paddenpad schreef:Iedereen hierover zijn eigen mening hebben natuurlijk,maar wanneer ik Adelinde zie rijden dan zie ik een persoon die compleet met strak aangespannen spieren de gehele proef uitrijdt,nergens zie je een stukje dat ze haar paard narijdt,ieder pasje is met de hand terugwerken naar een aangespannen kruis en zie dat terug in de bovenhals en rugspieren van het paard wat ik geen mooi beeld vind,maar dat is mijn mening.
BettyBel schreef:Paddenpad schreef:Iedereen hierover zijn eigen mening hebben natuurlijk,maar wanneer ik Adelinde zie rijden dan zie ik een persoon die compleet met strak aangespannen spieren de gehele proef uitrijdt,nergens zie je een stukje dat ze haar paard narijdt,ieder pasje is met de hand terugwerken naar een aangespannen kruis en zie dat terug in de bovenhals en rugspieren van het paard wat ik geen mooi beeld vind,maar dat is mijn mening.
En bij Edward zie je een fijn ontspannen beeld? Met dat rond huppelende stressballetje waar hij tegenwoordig opzit? Het is dat Edward bepaalde dingen erg goed kan anders had het beestje in geen 500 jaar GP gelopen.
Paddenpad schreef:Dat is het karakter van een paard en heeft niks met de africhting te maken,dat EG er iets van kan maken zegt dus wel degelijk iets over zijn rijklasse en doorzettingsvermogen hij weet dat het erin zit en probeert met man en macht een manier te vinden het er ook uit te halen,zolang Edward er nog in gelooft en de uitdaging blijft zien kan het misschien nog goedkomen,denk ook niet dat je daar een Adelinde of Anky op moet zetten.