Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en (en ik ben gewoonlijk heel vredelievend).Lusitana schreef:Wat erg, want dat betekent waarschijnlijk een aantal dingen:
Bestuurder heeft aanwijzingen eigenares paard genegeerd en eigenares paard heeft het voor haar ogen zien gebeuren. En dan wachten op de DA, dat lijkt dan een eeuwigheid te duren.... en geen kans op herstel, dus ter plekke afscheid moeten nemen. Ik geloof dat ik zelf dan nog naar het ziekenhuis was gegaan om ergere verwondingen aan de bestuurder van dat busje aan te brengen....en (en ik ben gewoonlijk heel vredelievend).
Maar goed, misschien is het heel anders gebeurd dan het lijkt.
Lusitana schreef:Wat erg, want dat betekent waarschijnlijk een aantal dingen:
Bestuurder heeft aanwijzingen eigenares paard genegeerd en eigenares paard heeft het voor haar ogen zien gebeuren. En dan wachten op de DA, dat lijkt dan een eeuwigheid te duren.... en geen kans op herstel, dus ter plekke afscheid moeten nemen. Ik geloof dat ik zelf dan nog naar het ziekenhuis was gegaan om ergere verwondingen aan de bestuurder van dat busje aan te brengen....en (en ik ben gewoonlijk heel vredelievend).
Lusitana schreef:Wat erg, want dat betekent waarschijnlijk een aantal dingen:
. Probeerde te waarschuwen is iets heel anders dan negeren 
Ik heb de bestuurder van de auto nooit iets kwalijk genomen.. het was ook nog eens de eigenaar van het land waar mijn pony stond. Hij heeft samen met mij staan janken.. een ongeluk zit in een klein hoekje... sterkte aan de eigenaar! anitafamke schreef:Hallo iedereen bedankt voor alle reacties!
Het was mijn paard en zoiets hoop je nooit mee te maken en vinden het nog vaak heel moeilijk.
Maar we zijn heel blij dat de bestuurders er goed vanaf zijn gekomen en we hebben na de tijd ook goed contact gehad.
Je kan iemand wel van alles verwijten maar ons paard had daar niet moeten zijn en het veranderd er toch niet meer van.
Groetjes