Paarden spelen al eeuwenlang een grote rol in de cultuur en levensstijl van miljoenen mensen. De nieuwe familiezender Horse Lifestyle biedt een breed scala aan programma's over alles wat met paarden en pony's te maken heeft. Horse Lifestyle geeft de kijker inzicht in hoe die de eigen prestaties en interactie met paarden kan verbeteren. Daarmee wil het kanaal de kijker inspireren om op diervriendelijke wijze met paarden om te gaan en te streven naar de ultieme vorm van samenwerking tussen mens en dier.
Een van de programma’s op het digitale kanaal is ‘HorseMaster’; Julie Goodnight analyseert ‘disfunctionele paard-mensrelaties’. Ze traint de paarden en hertraint de ruiter. Vervolgens evalueert Julie de vooruitgang bij paard en ruiter. De nadruk ligt op het welzijn van het paard en de veiligheid van de mens. Goodnights crew reist door heel Amerika om met paarden en ruiters te werken in diverse gebieden en disciplines.
Euh Sammie, leuk dat er zo'n digitale zender komt. Maarreh hier op Bokt lopen al wat topics hierover en volgens mij voegt dit topic er niet zo heel veel aan toe. Deze topics heb ik met de zoekfunctie al gevonden: [ENT] Nieuwe tv-zender over paarden [HTT] Goed nieuws voor de paardenmensen met UPC! [ON] Horse Lifestyle, een nieuwe zender met 24uur per dag paarden [ON] TV zender over paarden op komst [PP] Komt er daadwerkelijk een tv-zender "Horse Lifestyle"?
Of zie/ lees ik nou verkeerd en is er wel nieuw nieuws in dit topic?
ThePast03
Geplaatst: 19-11-11 22:45
Omdat er al meerdere topics over dit onderwerp zijn, hier een slotje.