Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KirstenVosje schreef:hanny_jelke schreef:maar 3 jaar wat een raar land wonen wij toch in
Ik zou me bijna gaan schamen omdat ik Nederlander ben...
sorry zo bedoelde ik het niet maar ze vergeten even dat zijn slachtoffers levens lang hebben.hestejente schreef:Uhm hallo? Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Laat er eerst maar een rechter uitspraak doen, daarna mag van mij iedereen reacties als bovenstaand plaatsen.

ElineB schreef:Áls het waar is, waar ik even van uit ga omdat wij bokkers de verdere situatie niet kennen, vind ik dit inderdaad een héle lage straf. Wat hanny_jelke ookal zegt, de slachtoffers hebben levenslang. Dit soort dingen blijven je de rest van je leven bij. 3 jaar van je leven is namelijk echt niet lang, als je bekijkt wat hij gedaan heeft.

ElineB schreef:@ Hestejente
Onee? En de slachtoffers die naar hun ouders zijn gestapt dan? Liegen die? Als er al meerdere mensen deze verhalen vertellen, ga ik eerder hen geloven dan die manegehouder. Hij zegt meisjes "per ongeluk" aangeraakt te hebben. Daar zit al een steekje los denk ik zo. Dus ja, ik ga hier zeker vanuit dat het waar is. Als het niet zo is komt de waarheid toch wel te voorschijn.

ElineB schreef:Nou zeg, waar is dat nu weer voor nodig?
Dat ik denk dat hun de waarheid spreken, betekend niet dat ik die man maar "zo even" graag de cel in zie gaan. Begrijp me álsjeblieft niet verkeerd! Ik dénk dat de slachtoffers de waarheid spreken, ik dénk het.
En volgens mij, mag als ik het goed heb, denken altijd.