Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:http://www.kwpn.nl
Na afloop van de eindpresentatie van het najaarsverrichtingsonderzoek, staat volgende week woensdagmiddag 23 november de eerste bezichtiging van 3,5 jarige en oudere dressuur-, spring- en Gelderse hengsten op het programma. De eindpresentatie van het najaaronderzoek, met presentatie onder het zadel, begint om 09.00 uur en de eerste bezichtiging van de oudere hengsten om 14.00 uur.
Gelderse hengst:
Cat. Afstamming
705 Redford x Uniform
Klik hier voor de groepenlijst.
PaysBas schreef:Gelders gefokt.....
Ik ben benieuwd! uryanne schreef:Voor iedereen die verbolgen is (of gaat worden)
Nogmaals, de fokker of eigenaar bied hem aan. Niet het KWPN de schuld geven
uryanne schreef:PaysBas schreef:Gelders gefokt.....
Dat staat er niet... Hij kan natuurlijk best wel een gelderse moederlijn hebben en een mooie gelderse opdruk + karakter.
Het is een on-going discussie maar, ze het is gelders type. Niet gelders paard. Dan moet je tegenwoordig naar het KPST geloof ik.
Of het KWPN goed bezig is met de gelderse richting is een discussie waar ik mij niet in meng. Wel bepalen zij niet. Dat doet de fokker. Ze faciliteren alleen maar. Dat is een groot verschil.
Hij heeft de schijn wel tegen natuurlijk. Dan knikkeren ze hem er wel uit. Net als de Jazz vorig jaar.
NatasjavE schreef:uryanne schreef:Voor iedereen die verbolgen is (of gaat worden)
Nogmaals, de fokker of eigenaar bied hem aan. Niet het KWPN de schuld geven
Ik wil hem eerst zien. Uniform had een waanzinnig mooi type.
Redford...tja...is niet mijn ding. Maar als de hengst op Uniform lijkt...dan mag het van mij.
Moet ie wel springen kunnen.