Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo sneu..
weg met de buitenlanderspeacehorses schreef:ja en de schotse hooglanders moeten ook het land uitweg met de buitenlanders
daffie1986 schreef:peacehorses schreef:ja en de schotse hooglanders moeten ook het land uitweg met de buitenlanders
Ik weet niet hoe jij mijn post opvat, maar ik denk verkeerd. Alle natuurorganisaties geven aan dat ze alles altijd terug willen in de oude staat, dus zoals het vroeger was. Maar vroeger liepen hier helemaal geen paarden want er was niks te vreten voor ze toen nederland eenmaal droog lag. Daarvoor lag het altijd onder water dus hadden we zelfs nog geen zeepaardjes.
peacehorses schreef:ik vat je post niet verkeerd op, als je het nieuws een poosje terug gevolgd hebt, was er een pvv'er die wilde dat alle buitenlandse dieren het land uit gingen. Dat heeft dus verder helemaal niks met jouw post te maken, enkel met het feit dat de IJslanders daar weg moeten
hestejente schreef:Agrarische bestemming maar meer koeien mag niet? En als je er dan paarden laat grazen mag dat ook niet omdat het recreatiepaarden zijn