Anky van Grunsven zal in januari 2012 haar debuut maken met Upido in de Grand Prix. In een interview met tijdschrift "Paard & Lifstyle) vertelde Anky dat ze het paard waarschijnlijk in eerste instantie aan start zal brengen in Florida. Upido (v Ferro) staat inmiddels bijna een jaar bij Anky op stal en was voorheen succesvol in de Grand Prix in Spanje.
Anky: "In januari vertrek ik voor vier tot zes weken naar Florida en ik hoop hem daar te kunnen starten. Mocht dit toch niet lukken, dan zal ik hem rond die tijd in Nederland uitbrengen." Anky geeft toe dat ze op kijkt tegen de snelle opkomst van collega's Carl Hester en Charlotte Dujardin. "Ik wil niet te vroeg van start gaan met Upido. Ik denk dat het heel goed is wat Hester en zijn team hebben gedaan voor het EK dressuur. Iedereen praatte toen al over hun paarden maar niemand had ze nog zien rijden. Toen ze eenmaal tijdens het EK in Rotterdam in de baan verschenen gaf dit een echt "wow"-effect. Ik hoop dat ik dezelfde reactie straks krijg met Upido."
Ben benieuwd! Zijn er al nieuwe foto's, of alleen nog die 2 kleine? Een goede foto zou wel leuk zijn:P.
SanderD
Geplaatst: 09-11-11 13:38
Ik ben ook zeer benieuwd wat de combi gaat brengen. Logisch ook dat Anky zich zo goed mogelijk wilt voorbereiden, de concurrentie is momenteel erg groot.
Anthonia_
Geplaatst: 09-11-11 13:45
Leuk, ik ben benieuwd
Tilmar
Geplaatst: 09-11-11 14:06
Spannend!! Ik hoop op een spetterend debuut. Goed dat ze zo de tijd genomen heeft en gewacht heeft tot het gevoel goed is. Ik ben benieuwd!
Ik ben al vijf jaar alng Anky fan! Ik stond altijd al achter haar, al kwam ze amper aan start of behaalde ze minder goede prestaties! En als je als fan dan dit hoort, dan kun je niet meer wachten tot het zo ver is! Ben heel erg benieuwd naar deze combinatie!