Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:http://www.horses.nl
"Prestaties in de top zijn alleen mogelijk als zonder emotie en op rationele gronden naar het beste wordt gestreefd. ."
Tafje schreef:Bla, bla, bla.. wat een verklaring zeg! Bij het SFN blijken het dus ook maar gewoon 'mannen met geld maken de dienst uit' figuren te zijn.
Sky_As schreef:maar wat ik niet begrijp, is het SFN er nu voor het nederlandse team, of voor paarden individueel?
want jeroen heeft straks misschien wel 2 paarden op stal staan die mogelijk potentie hebben voor olympische spelen (Whisper (?) en Utascha) ....en Eric heeft er geen meer.....
waar blijft dan het landenteam?
Verdi doet het momenteel goed, en Gerco heeft ook wel een paar fijne, maar het is toch heel wat om een team paarden te krijgen die 4 dagen lang op het hoogste niveau kunnen presteren, en qua dat vind ik dat we op dit moment niet echte en " vast" team hebben om goud mee te halen.
JessicaD88 schreef:Jeemig wat ik vind echt dat de meeste hier echt veel te soft zijn hoor! Gaat hier gewoon om harde knaken. Niet meer dan logisch, mensen hebben er geld in gestoken en willen dan resultaat zien. Eric liep zelf te klooien laatst ja jammer dan, dan krijgt iemand anders het paard. Zielig voor hem maar je kunt het paard niet daar houden omdat het zo zielig is voor Eric. Sorry hoor dan ben je echt niet slim bezig.
Nienketje17 schreef:JessicaD88 schreef:Jeemig wat ik vind echt dat de meeste hier echt veel te soft zijn hoor! Gaat hier gewoon om harde knaken. Niet meer dan logisch, mensen hebben er geld in gestoken en willen dan resultaat zien. Eric liep zelf te klooien laatst ja jammer dan, dan krijgt iemand anders het paard. Zielig voor hem maar je kunt het paard niet daar houden omdat het zo zielig is voor Eric. Sorry hoor dan ben je echt niet slim bezig.
Uhm liep Eric te klooien?? Volgens mij was het gewoon een fout van Utascha met die verkeerde afzet...
Lijkt net of de mensen van het SFN handelen in aandelen ofzo, maar zelf daar komen emoties weleens om de hoek kijken... Niet echt een slimme uitspraak (vind ik dan) Het lijkt gewoon of ze geld willen zien ipv de beste paarden behouden voor de Nederlandse sport. In mijn ogen hadden ze Utascha dan al veel eerder bij Eric weg moeten halen. Ik gun het Jeroen wel, maar vind de maniet waarop het gegaan is niet echt netjes. Hij wist dat Simon een keer zou gaan, waarschijnlijk al voor de OS. Dan laat hij dit blijken richting SFN en die "regelen" ff een kant en klaar top paard van collega Nederlandse ruiter. Als hij de OS haalt en goed presteerd dan heeft Eric daar ZEKER net zoveel aan gewerkt.
besita schreef:misschien moeten de heren SFN-ers eens de video van de perconferentie van Eric Lamaze bekijken
en ergens rond 6-7 minuten goed luisteren waarom ruiters die verdomde paardensport beoefenen ..en laat dan de heren SFN maar die hockeystick en tennisracket sponseren
http://www.cbc.ca/sports/equestrian/video/#id=2166004987&tab=3