Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thomas schreef:Lijkt me niet dat je dat paard dan nog met veel plezier een winter uitbrengt..
renatevb schreef:Ik geloof dat Van Dungen zal betalen per jaar dat ze dat paard huurt om het zo te zeggen. Dan is er een contract, en als het paard dan verkocht wordt is er inderdaad contractbreuk.
Dat lijkt mij de enige logische verklaring?
Vala schreef:breggel1982 schreef:danielle mag future dan tot april blijven rijden maar ik denk idd ook dat er nog maar weinig eigenaren
hun paarden bij haar zullen stallen , die willen toch echt zeggenschap over hun knollies van een paar ton
Wie is Danielle?

juliomariner schreef:Thomas schreef:Lijkt me niet dat je dat paard dan nog met veel plezier een winter uitbrengt..
Lijkt me ook niet. Ik ken de details niet maar vind het vreemd dat je als eigenaar geen volle zeggenschap over je eigendom heb.
Als ik eigenaar van een paard zou zijn die een paard bij een ruiter neer wou zetten zette ik hem dus absoluut niet bij van den Dungen neer want dan weet je dus niet of je je paard terug krijgt.
Om deze reden lijkt het mij geen goede stap voor de carriere van deze amazone
renatevb schreef:Ik geloof dat Van Dungen zal betalen per jaar dat ze dat paard huurt om het zo te zeggen. Dan is er een contract, en als het paard dan verkocht wordt is er inderdaad contractbreuk.
Dat lijkt mij de enige logische verklaring?