DE BILT – De politie is op zoek naar getuigen van de diefstal van een pony op zondagmiddag. Nikita is door onbekenden meegenomen.
De politie kreeg de melding dat tussen 13.30 uur en 15.30 uur een pony van een 36-jarige man uit Utrecht gestolen was uit een weiland aan De Holle Bilt. De pony is een merrie en heet Nikita, zij is vosachtig bruin en heeft een hoogte van 140 cm. De politie is op zoek naar getuigen. Heeft u meer informatie over deze diefstal neemt u dan contact op via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
Dat is erg in de buurt van mijn paardjes.. Erg benieuwd naar een foto van de pony en hopelijk is ze snel weer terecht!
ManonGrr
Geplaatst: 02-11-11 13:57
Ik begrijp het niet.. Er worden zoveel pony's gratis aangeboden.. waarom dan een pony weghalen bij iemand die het diertje wél kan verzorgen..? haal er dan een gratis op.. Vreselijk! Een foto zou inderdaad helpen. Wordt me alleen niet duidelijk of de pony van TS is.
Deze mensen hebben niet de intentie om voor zo'n beestje te zorgen dus die gaan ze ook echt niet gratis afhalen. Want kan me voorstellen dat een vorige eigenaar wilt weten hoe het met zijn paardje gaat bij de nieuwe eigenaar...dus die kunnen ze dan niet verhandelen. Het draait allemaal om handel ....centen !!
Ze is inmiddels gevonden! Al vrij snel.. in een ander weiland een heel stuk verderop, de eigenaren van dat weiland weten van niks, prikkeldraad was opengeknipt en vervolgens met ander gaas weer dicht gemaakt..