DONNA wint Meer Dan Handen AWARD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

norwind

DONNA wint Meer Dan Handen AWARD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 22:22

Donna heeft vanavond de MEER DAN HANDEN AWARD Innovatie gewonnen.
In het kader van het Europese jaar van de vrijwilliger werd deze onderscheiding door de gemeenten Graafstroom, Liesveld en Nieuw-Lekkerland beschikbaar gesteld voor de meest opvallende vrijwilliger of vrijwilligersorganisatie in vier categorieën.
De gemeenten maakten uit enige honderden kandidaten een selectie en uiteindelijk werden daaruit door de gemeenten de 12 besten genomineerd.
Na een stemmingsronde onder het publiek en het oordeel van een onafhankelijke jury werd DONNA vanavond dus als WINNAAR gekozen.

Omdat Donna momenteel met Karrimh in Montcuq verblijft voor een endurance wedstrijd over 191 km in de Franse Alpen is zij nog niet op de hoogte en heb ik de honneurs mogen waarnemen.

Uiteraard heb ik dochter getracht telefonisch te bereiken, maar ze sliep al (het is morgenochtend zeer vroeg op) en haar telefoon stond uit.

Henk Oudshoorn

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 18:52

Ik heb Donna nu net pas in de Pyreneën kunnen feliciteren met haar uitverkiezing en uiteraard was zij in de zevende hemel met deze bijzondere AWARD.

Overigens heeft Donna zojuist de eerste dag in Montcuq goed volbracht, zodat ook wat dat betreft een mijlpaal in haar leven is bereikt.

Henk

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:20

Omdat dit topic niet aan de openingseisen van ON voldoet, hier een slotje.