Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s0173957 schreef:Dus, als je zoals ik vorig seizoen, 4 paarden start in dressuur, betaal je meer dan €300?
Er zijn bij ons springruiters die er in het hele seizoen misschien een 12tal starten... da's bijna € 1000...
En dan volgend jaar eerst maar alleen WRAN wedstrijden starten! s0173957 schreef:Janine1990 schreef:Er is een mogelijkheid om een universele startpas aan te vragen, deze kost €1475,-
Het is een kwestie van uitrekenen of dit uit kan.
€ 1475 voor een jaartje wedstrijden te mogen rijden, tjongejonge... ik dacht dat de KNHS een vereniging was voor vooral amateursporters?
s0173957 schreef:Janine1990 schreef:Er is een mogelijkheid om een universele startpas aan te vragen, deze kost €1475,-
Het is een kwestie van uitrekenen of dit uit kan.
€ 1475 voor een jaartje wedstrijden te mogen rijden, tjongejonge... ik dacht dat de KNHS een vereniging was voor vooral amateursporters?
Indien deze 12 paarden per jaar starten, stel dat de paarden ook nog wisselen, en het aantal verschillende paarden op 20 komt... Dan is zo'n universele kaart wel heel erg handig. 20 x 75 is 1500 euro. Dan ben je goedkoper uit met de universele startpas (die dus niet gebonden is aan het paard). s0173957 schreef:Dus, als je zoals ik vorig seizoen, 4 paarden start in dressuur, betaal je meer dan €300?
Er zijn bij ons springruiters die er in het hele seizoen misschien een 12tal starten... da's bijna € 1000...
s0173957 schreef:Maar da's dus éénmalig... hier is het elk jaar opnieuw dacht ik?