Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
paardenfreak schreef:jemig dat is wel heel extreem, gaan ze achteraf nog de zweepslagen tellen ofzo...
een te veel weg prijzengeld.. belachelijk.. geef dan een boete ofzo die oploopt per slag..
rubyenjody schreef:Zo en groot gelijk hebben ze, ook de rensport is een sport. en die paarden zijn ook paarden en horen met respect en een goede training te kunnen winnen niet met de zweep! en tja die ene slag teveel lijkt dan wel overdreven maarja een regel is een regel en je moet ergens mee beginnen om dit goed te kunnen toepassen! en tja het als hulpstokje zien vind ik een erg vreemd antwoord, waardoor gaat die harder, doordat het een zacht zweepje is? al is die van fluweel hij komt alsnog hard aan, ist niet? oja, ik vind het erg leuk om naar paardenrennen toe te gaan, en ook ik als dressuurruiter gebruik wel eens een zweep maar ga niet tijdens die zes minuten zoveel slaan in mijn proef, want als dat gebeurd staat iedereen je raar aan te kijken en krijg je het commentaar je paard niet goed getraint te hebben ( waar ik het dan ook mee eens ben) maar waarom is dit dan anders bij de rensport? tja dat ze er mee zwiepen voor het geluid is tot daaraan toe maar ben het ermee eens dat de rake slagen wel een beperking mogen hebben!
petraaken schreef:daNiielle_ schreef:Zo'n fout maakt hij maar 1 keer......
Regels zijn regels.
zou je nog zo reageren als je zelf 60.000 euro kwijt speelt? Ze plegen tegenwoordig al een moord om een stomme mp3-spelen van amper 30 euro.