Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ivy_power89 schreef:dan rijst bij mij de vraag alweer op...... op welke plek zij dan een wond had?
want ik begrijp uit dit verhaal dat er wellicht geen cap gedragen werd?
funnyhorses schreef:Owww wat erg maureen!![]()
Dat beeld zul je nog lang voor ogen hebben,jakkes.![]()
Hoe gaat het nu met de vrouw?En met haar man en paard?Zijn ze allen de schrik een beetje te boven?
.En met een hoofdwond is niet te grappen poehee.
ik bedoel stel die tak was er niet geweest dan was ze waarschijnlijk niet eens gevallen ofzo.
44Myrthe44 schreef:Idd, is ze oud en wijs genoeg om zelf te beslissen.
Maar wellicht kunnen andere mensen hier nog wat van leren, want met cap had ze wellicht alleen een hersenschudding gehad.
Dus ik vind het toch belangrijk om te vermelden.
angela1977 schreef:Iedere keer weer beginnen hier mensen over een cap, ik word er niet goed van!!! Die vrouw is 30, dus oud en wijs zat om zelf te beslissen om een cap te dragen ja of nee!!! En krijg je dan een ongeluk, waarbij je hoofdletsel oploopt, tja dan is het eigen schuld dikke bult!! (dit klinkt heel hard, dat weet ik, maar het is haar eigen verantwoording om een cap op te zetten of niet) (wil trouwens niet zeggen dat als je wel met cap rijdt je er ongeschonden vanaf komt!!)
Er zullen nu heel veel mensen ove rme heen vallen, maar dit is mijn mening, sorry!!! En ja ik rijd altijd met cap, ongeacht welk paard, wat voor weer, binnenbak, bossen etc.
Ik hoop voor haar dat ze er snel bovenop komt!!!!